اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

حملات جبهه النصره برای قطع ارتباط شهر حلب با شهرک های شیعه نشین نبل و الزهرا ناکام ماند+ نقشه میدانی و تصاویر

  • کد خبر : 11583
  • 05 مهر 1396 - 9:26
حملات جبهه النصره برای قطع ارتباط شهر حلب با شهرک های شیعه نشین نبل و الزهرا ناکام ماند+ نقشه میدانی و تصاویر

عناصر تروریستی جبهه النصره در این عملیات درصدد بودند شهرک مهم « باشکوی» را به اشغال خود درآورند و راه ارتباطی شهر حلب را با شهرک های « نبل و الزهرا» قطع کنند. به گزارش اخبار جهادی،دهها عناصر تروریستی جبهه النصره در ۴۸ ساعت گذشته حملات سنگینی را در غرب شهر حلب برای اشغال ایستگاه […]

عناصر تروریستی جبهه النصره در این عملیات درصدد بودند شهرک مهم « باشکوی» را به اشغال خود درآورند و راه ارتباطی شهر حلب را با شهرک های « نبل و الزهرا» قطع کنند.

به گزارش اخبار جهادی،دهها عناصر تروریستی جبهه النصره در ۴۸ ساعت گذشته حملات سنگینی را در غرب شهر حلب برای اشغال ایستگاه های دفاعی جنوبی شهرک « باشکوی» انجام دادند؛ عملیات عناصر تروریستی برای اشغال ایستگاه های دفاعی این شهرک از حومه شهرک « تل مصیبین» انجام شد.

عناصر تروریستی جبهه النصره عملیات خود را در این محور با حملات سنگین توپخانه ای آغاز کردند و در ادامه نیروهای پیاده آنان وارد میدان شدند؛ درگیری ها و حجم آتش در این منطقه به قدری بالا بود که نیروهای سوری مجبور به تخلیه موقت ایستگاه های دفاعی جنوب شهرک شدند.

با تشدید درگیری ها، نیروهای کمکی به منطقه اعزام شدند و پس از درگیری های سنگین چند ساعته، نیروهای سوری توانستند با عقب راندن تروریست ها، ایستگاه های دفاعی را بازپس بگیرند؛ در جریان درگیری ها برای آزادسازی ایستگاه های دفاعی، ۴۰ تن از تروریست ها کشته و زخمی شدند.

درگیری ها در این محور نسبت به شب گذشته کاهش محسوسی یافته اما به صورت پراکنده ادامه دارد و نیروهای سوری تا حدود زیادی موفق به دفع حملات شده اند؛ در حال حاضر، نیروهای دفاعی در حالت آماده باش قرار دارند تا به هرگونه حمله احتمالی واکنش نشان دهند.

عناصر تروریستی جبهه النصره در این عملیات درصدد بودند شهرک مهم « باشکوی» را به اشغال خود درآورند و راه ارتباطی شهر حلب را با شهرک های « نبل و الزهرا» قطع کنند و خود را به جاده اصلی « حلب – حندرات – تل جبین – الزهرا» برسانند که در ایستگاه های دفاعی حومه جنوبی شهرک باشکوی زمین گیر شدند و در نهایت از منطقه عقب نشینی کردند.

به گزارش مشرق، در جریان این درگیری ها ۵ تن از نیروهای سوری به شهادت رسیدند و ۵ تن دیگر هم مجروح شدند؛ نیروهای شهید و مجروح سوری این عملیات اهل شهرک شیعه نشین « نبل» هستند؛ «احمد سامی یوسف، احمد کمال یوسف، علی هیثم الضریر، محمد عبداللطیف اسمائیل و حسین علی عموره» شهدای این عملیات هستند.

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=11583

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.