اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

آخرین خبرها از آزادسازی الحویجه +نقشه و عکس

  • کد خبر : 11542
  • 03 مهر 1396 - 19:31
آخرین خبرها از آزادسازی الحویجه +نقشه و عکس

نیروهای یگان مهندسی در عملیات آزادسازی الحویجه ده‌ها تله انفجاری داعش در مناطق آزاد شده به ویژه در حاشیه رودخانه الزاب را کشف و خنثی کردند. به گزارش اخبار جهادی،پیشروی‌های سریع نیروهای نظامی عراق در عملیات آزادسازی الحویجه ادامه دارد. در این عملیات، نیروهای حشد الشعبی، ارتش عراق، پلیس اتحادیه، یگان‌های ویژه مبارزه با تروریسم […]

نیروهای یگان مهندسی در عملیات آزادسازی الحویجه ده‌ها تله انفجاری داعش در مناطق آزاد شده به ویژه در حاشیه رودخانه الزاب را کشف و خنثی کردند.

به گزارش اخبار جهادی،پیشروی‌های سریع نیروهای نظامی عراق در عملیات آزادسازی الحویجه ادامه دارد. در این عملیات، نیروهای حشد الشعبی، ارتش عراق، پلیس اتحادیه، یگان‌های ویژه مبارزه با تروریسم با پشتیبانی نیروی هوایی ارتش حضور پررنگی دارند و به نوعی می‌توان آن را عملیات مشترک تمام نیروهای وفادار به بغداد دانست.

با گذشت چهار روز از آغاز عملیات، دستاوردهای آن را می‌توان به ترتیب زیر فهرست کرد:

— آمار مناطق آزاد شده:

– مساحت آزاد شده: ۳۴۶ کیلومتر مربع

– آزادی بیش از ۴۰ روستا:
تل شعیر – تل محمد – شاطی الجدر – النور – تل النور – ام العظام – تل الورد – الاغر – تل الاغر – الجدر – سروه – ارحمه – جوکیس – دوسره السفلی – صبیح فوقانی – الزراریه – الشریعه – الحلوه – کررود – جار بردان – حلیوه السفلی – حلیوه العلیا- حلیوه الوسطی – شمیط – ساردک – الخازر العلیا – عتیره العنادیه – عرب سلمان نجم – الشاوی – حمد محمد علی – النمل – السدر – حتیره – الخازر – الصباغیه – رجم الوادی – الروایه – رانجی – الشک – القبه – سفله – النمیصه – العون – السبیل – العنادیه

– آزادسازی پل الزرکه که شهرستان طوز را به استان صلاح الدین و شهر تکریت وصل می‌کند.

– پاکسازی جاده ارتباطی میان منطقه الحدادیه و پل الزرکه

— تلفات داعش:

– کشته شدن ده‌ها تروریست از جمله عوامل انتحاری داعش

— انهدام پنج خودروی انتحاری

– انهدام توپخانه داعش در روستای «الخازر»

– نابودی پایگاه‌ها و قلعه‌های داعش به علت بمباران نیروی هوایی ارتش

— فعالیت واحدهای مهندسی:

– نیروهای یگان مهندسی در این عملیات ده‌ها تله انفجاری داعش در مناطق آزاد شده به ویژه در حاشیه رودخانه الزاب را کشف و خنثی کردند. علاوه بر این مسیر ارتباطی میان منطقه الحدادیه و پل الزرگه به طور کامل پاکسازی و ایمن شده است.

— حمایت از آوارگان

واحدهای مخصوص حشد الشعبی ده‌ها خانواده آوارگان را در پناه داده‌اند. اسکان آوارگان در کنار ارائه امدادهای پزشکی و مساعدت‌های غذایی از جمله خدماتی است که حشد الشعبی به آوارگان ارائه داده است.

منبع:اعلام الحربی

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=11542

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.