اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

۱۰ شهرک دیگر در حمص و حماه پاکسازی شد/ چه مناطقی همچنان در اشغال داعش است؟ + نقشه میدانی

  • کد خبر : 11403
  • 29 شهریور 1396 - 10:07
۱۰ شهرک دیگر در حمص و حماه پاکسازی شد/ چه مناطقی همچنان در اشغال داعش است؟ + نقشه میدانی

نیروهای جبهه مقاومت در شرق رشته کوه های الشومریه، حملات سنگینی را علیه تروریست ها انجام دادند و پس از درگیری های چند ساعته موفق شدند شهرک « الشلیشات» را به کنترل خود در آورند  به گزارش اخبار جهادی،آخرین تحولات میدانی از شمال استان حمص و شرق استان حماه حاکیست، عملیات علیه عناصر تروریستی محاصره […]

نیروهای جبهه مقاومت در شرق رشته کوه های الشومریه، حملات سنگینی را علیه تروریست ها انجام دادند و پس از درگیری های چند ساعته موفق شدند شهرک « الشلیشات» را به کنترل خود در آورند

 به گزارش اخبار جهادی،آخرین تحولات میدانی از شمال استان حمص و شرق استان حماه حاکیست، عملیات علیه عناصر تروریستی محاصره شده ادامه دارد و نیروهای جبهه مقاومت در محورهای مختلف موفق به پیشروی شدند.از شمال استان حمص خبر می رسد، نیروهای جبهه مقاومت در شرق رشته کوه های الشومریه، حملات سنگینی را علیه تروریست ها انجام دادند و پس از درگیری های چند ساعته موفق شدند شهرک « الشلیشات» را به کنترل خود در آورند؛ در جریان این عملیات ۳۰ تن از تروریست ها به هلاکت رسیدند و دهها تن دیگر زخمی شدند.

نیروهای سوری و مقاومت همچنین توانستند شهرک های « ام تین المعلق و النبیطیه» را در حومه شهرک « الشلیشات» از اشغال عناصر تروریستی داعش خارج کنند؛ نیروهای جبهه مقاومت در ادامه عملیات پاکسازی شمال استان حمص، شهرک های « الطویل، بیوت النزال، قنطره، ضهره السطحیه و ضهره النزال» را هم از اشغال تروریست ها خارج کردند. در جریان این عملیات هم ۷۵ تن از تروریست ها کشته و زخمی شدند و ۶۵ کیلومتر مربع از مساحت آلوده پاکسازی شد.

در شرق استان حماه هم شهرک « المعضمیه» در حومه جنوب شرق شهر راهبردی عقیربات به کنترل نیروهای جبهه مقاومت درآمد. در جریان پاکسازی این شهرک ۲۵ تن از تروریست ها به هلاکت رسیدند.

به گزارش اخبار جهادی، نیروهای جبهه مقاومت پس از درگیری های سنگین و نفس گیر توانستند شهرک « ابوحنایا» را از وجود عناصر تروریستی پاکسازی کنند و به کنترل خود درآورند؛ عملیات در این محور به سمت مناطق شمالی ادامه دارد. نیروهای سوری و مقاومت همچنین مواضع خود را در روستاهای « قلب الثور و الحانوته» تثبیت کردند.

نیروهای جبهه مقاومت  در این محور پاکسازی مناطق «ابوجبیلات،ابو داللی و ابورمال» را در دستور کار قرار داده اند؛ با پاکسازی این مناطق، امنیت شهر راهبردی عقیربات از محور شمال، شمال غرب و غرب تامین می شود.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=11403

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.