اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

هلاکت ۳۲۵ تروریست داعشی در ۱۰ عملیات ویژه جنگنده‌های عراقی در غرب الانبار + نقشه میدانی

  • کد خبر : 11423
  • 29 شهریور 1396 - 18:48

در مرحله دوم جنگنده های عراقی، ۲۹ پایگاه گروه تروریستی داعش در حومه منطقه «عکاشات» منهدم شد؛ در جریان این عملیات دقیق، ۱۳۵ تن از تروریست‌ها کشته شدند.  به گزارش اخبار جهادی،نیروی هوایی ارتش عراق در ۴ روز گذشته با همکاری نیروهای اطلاعات بسیج مردمی ضربات سنگینی را به عناصر تروریستی داعش در شمال غرب […]

در مرحله دوم جنگنده های عراقی، ۲۹ پایگاه گروه تروریستی داعش در حومه منطقه «عکاشات» منهدم شد؛ در جریان این عملیات دقیق، ۱۳۵ تن از تروریست‌ها کشته شدند.

 به گزارش اخبار جهادی،نیروی هوایی ارتش عراق در ۴ روز گذشته با همکاری نیروهای اطلاعات بسیج مردمی ضربات سنگینی را به عناصر تروریستی داعش در شمال غرب استان الانبار وارد کرده است. جنگنده های عراقی، مواضع عناصر تروریستی داعش را در حومه مناطق « عکاشات، عنه و القائم» ۴۳ مرتبه هدف قرار دادند که منجر به هلاکت ۳۲۵ تن از تروریست ها شده است.در ذیل، گزارش اختصاصی مشرق را از نتایج عملیات جنگنده های عراقی در ۱۰ نقطه اشغالی شمال غرب استان الانبار مشاهده می کنید:

۱- در گام نخست این عملیات، ۳ پایگاه تروریست ها در حومه منطقه « الشیشان» در منطقه « عنه» منهدم شد و ۴۸ تن از عناصر تروریستی به هلاکت رسیدند. در این عملیات یک از سرکرده های میدانی تروریست ها هم  از پای درآمد و چند خودروی انتحاری منهدم شد.

۲- در مرحله دوم جنگنده های عراقی، ۲۹ پایگاه گروه تروریستی داعش در حومه منطقه « عکاشات» منهدم شد؛ در جریان این عملیات دقیق، ۱۳۵ تن از تروریست ها کشته شدند. در لیست کشته شدگان نام ۴ سرکرده میدانی داعش دیده می شود.

۳- جنگنده های عراقی در سومین مرحله عملیات، انبار تسلیحات، دو خودروی انتحاری و یک مقر داعش را در گذرگاه مرزی القائم منهدم کردند؛ در این عملیات ۴۲ تن از تروریست ها کشته شدند. در این عملیات مغز متفکر داعش در ساخت تله های انفجاری هم به هلاکت رسید.

۴- در مرحله چهارم عملیات،پایگاه های داعش در منطقه « الکرابله» در حومه گذرگاه مرزی القائم هدف قرار گرفته شد و ۱۵ تن از تروریست ها از جمله دو سرکرده میدانی به هلاکت رسیدند.

۵- نابودی پایگاه تروریست های داعش در محله الرساله در حومه گذرگاه مرزی القائم نتیجه مرحله پنجم عملیات جنگنده های عراقی بود که منجر به انهدام انبار بزرگ تسلیحات و هلاکت ۱۶ تن از تروریست های داعش شد.

۶-در ششمین  مرحله عملیات، پایگاه داعش در منطقه الفرات در نزدیکی مرز سوریه هدف حملات جنگنده های عراقی قرار گرفت؛ در جریان این عملیات ۱۵ تن از تروریست ها به هلاکت رسیدند.

۷- جنگنده های عراقی در مرحله هفتم عملیات، پایگاه گردان الصحراء گروه تروریستی داعش را در شمال غرب استان الانبار منهدم کردند که منجر به کشته شدن ۱۲ تن از تروریست ها شد.

۸- در هشتمین مرحله عملیات، پایگاه گردان «تبوک» گروه تروریستی داعش در روستای سعده هدف قرار گرفت و منهدم شد؛ در این عملیات هم ۱۶ تن از تروریست ها از پای درآمدند.

۹- انهدام کارگاه ساخت خمپاره و موشک داعش در محله « الکرابله» در نزدیکی گذرگاه مرزی القائم نتیجه نهمین مرحله عملیات جنگنده های عراقی بود که منجر به هلاکت ۱۰ تن از تروریست ها شد.

۱۰- در مرحله دهم عملیات جنگنده های عراقی پایگاه تروریست های داعش در منطقه الجزیره در نزدیکی گذرگاه القائم منهدم شد؛ در جریان این عملیات ۱۵ تن از عناصر تروریستی داعش که در روزهای گذشته مامور انجام عملیات در حومه شهر سامراء بودند به هلاکت رسیدند.

انتهای پیام/

 

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=11423

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.