اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

گام بلند نیروهای عراقی برای پیچیدن نسخه داعش در استان الانبار؛ آزادی منطقه «وادی الفحیمه» در حومه غربی «الحدیثه» + نقشه میدانی

  • کد خبر : 11393
  • 28 شهریور 1396 - 23:03

نیروهای عراقی در گام نخست این عملیات درصدد هستند، حاشیه غربی شهر « الحدیثه» را از وجود عناصر تروریستی داعش پاکسازی کنند. به گزارش اخبار جهادی،از صبح امروز نیروهای امنیتی، بسیج مردمی و عشایر عراق عملیاتی را برای پاکسازی شمال غرب استان الانبار از وجود عناصر تروریستی داعش آغاز کردند و موفق به پیشروی در […]

نیروهای عراقی در گام نخست این عملیات درصدد هستند، حاشیه غربی شهر « الحدیثه» را از وجود عناصر تروریستی داعش پاکسازی کنند.

به گزارش اخبار جهادی،از صبح امروز نیروهای امنیتی، بسیج مردمی و عشایر عراق عملیاتی را برای پاکسازی شمال غرب استان الانبار از وجود عناصر تروریستی داعش آغاز کردند و موفق به پیشروی در محورهای مختلف شده اند.

نیروهای عراقی در گام نخست این عملیات درصدد هستند، حاشیه غربی شهر « الحدیثه» را از وجود عناصر تروریستی داعش پاکسازی کنند و در ادامه ارتباط تروریست های داعش را در استان الانبار با جنوب استان نینوا به طور کامل قطع کنند.

نیروهای عراقی در مرحله سوم این عملیات به سوی مناطق مرزی و گذرگاه « القائم» پیشروی خواهند کرد؛ جنگنده های نیروی هوایی ارتش عراق هم در ساعات گذشته مواضع تروریست ها را در مناطق مختلف استان الانبار هدف قرار داده اند.

در حال حاضر ، درگیری ها در حومه غربی شهر « الحدیثه» در جریان است و نیروهای عراقی موفق شده اند با شکستن خطوط دفاعی تروریست ها و پس از درگیری های سنگین ۳ ساعته، منطقه « وادی الفحیمه» را به کنترل خود درآورند.

نیروهای عراقی با ادامه عملیات در محورهای دیگر موفق شدند به سوی مناطق غربی هم پیشروی کنند و با پاکسازی ۱۲ کیلومتر ی در عمق مساحت آلوده، خود را به وردی منطقه « الریحانیه» برسانند. در جریان این عملیات تاکنون ۴۰ تن از تروریست ها به هلاکت رسیده اند.

به گزارش اخبار جهادی، عملیات نیروهای عراقی در محله « الریحانیه» همچنان ادامه دارد و خبرها حاکیست بخش وسیعی از این منطقه از اشغال عناصر تروریستی داعش خارج شده است؛ در صورت پاکسازی کامل منطقه الریحانیه، امنیت غرب جاده شهر الحدیثه به طور کامل تامین می شود.

منبع:مشرق

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=11393

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.