اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

آزادی ایستگاه رادیویی، پایگاه‌های نظامی و محله «عیاش» در غرب شهر دیرالزور/ امنیت فرودگاه دیرالزور هم تامین شد +نقشه میدانی

  • کد خبر : 11323
  • 25 شهریور 1396 - 13:41
آزادی ایستگاه رادیویی، پایگاه‌های نظامی و محله «عیاش» در غرب شهر دیرالزور/ امنیت فرودگاه دیرالزور هم تامین شد +نقشه میدانی

با پاکسازی منطقه « المریعیه»، امنیت فرودگاه شهر دیرالزور از محور جنوبی به طور کامل تامین می‌شود و تروریست‌های داعش در منطقه « الجفره» محاصره می‌شوند. به گزارش اخبار جهادی، آخرین تحولات میدانی از محور غربی شهر دیرالزور حاکیست، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت پس از درگیری های سنگین ۱۰ ساعته توانستند با عقب […]

با پاکسازی منطقه « المریعیه»، امنیت فرودگاه شهر دیرالزور از محور جنوبی به طور کامل تامین می‌شود و تروریست‌های داعش در منطقه « الجفره» محاصره می‌شوند.

به گزارش اخبار جهادی، آخرین تحولات میدانی از محور غربی شهر دیرالزور حاکیست، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت پس از درگیری های سنگین ۱۰ ساعته توانستند با عقب راندن عناصر تروریستی داعش، ایستگاه رادیویی، پایگاه های نظامی « هجانه»، « الصاعقه» و گردان موشکی را به کنترل خود درآورند.

از سویی دیگر، نیروهای سوری و مقاومت پس از درگیری های نفس گیر ، دقایقی قبل موفق شدند منطقه مهم « عیاش» را از لوث وجود عناصر تروریستی پاکسازی کنند؛ در جریان این درگیری ها ۳۵ تن از تروریست ها به هلاکت رسیدند؛ نیروهای متحد درصدد هستند مواضع خود را در  این منطقه تثبیت کنند.

از حومه فرودگاه شهر دیرالزور هم خبر می رسد، نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه عملیاتی را برای تامین امنیت محور جنوبی با پشتیبانی جنگنده های روسی انجام دادند و پس از درگیری های سنگین ۳ ساعته موفق به پاکسازی منطقه « المریعیه» شدند.

درگیری ها در حومه منطقه « المریعیه» ادامه دارد و نیروهای سوری و مقاومت درصدد هستند مواضع خود را در این منطقه تثبیت کنند؛ در جریان این عملیات دهها تن از تروریست های داعش کشته و زخمی شدند.

با پاکسازی منطقه « المریعیه»، امنیت فرودگاه شهر دیرالزور از محور جنوبی به طور کامل تامین می شود و تروریست های داعش در منطقه « الجفره» محاصره می شوند؛ از سویی دیگر نیروهای متحد توانستند منطقه « مساکن المهندسین» را در حومه ارتفاع « الکروم» به کنترل خود درآورند.

منبع:مشرق

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=11323

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.