اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

حماس با حمایت ایران برای نبرد با اسرائیل آماده شده است

  • کد خبر : 11207
  • 19 شهریور 1396 - 23:28
حماس با حمایت ایران برای نبرد با اسرائیل آماده شده است

رئیس اداره امنیت داخلی رژیم صهیونیستی می‌گوید نیروهای حماس در لبنان پایگاه زده‌اند و با پشتیبانی ایران، خود را برای نبردی جدید با اسرائیل آماده کرده‌اند. به گزارش اخبار جهادی،«ناداو آرگامان» رئیس اداره امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شین‌بت) روز یکشنبه مدعی شد که نیروهای حماس با کمک ایران در حال آمادگی برای دور جدیدی از […]

رئیس اداره امنیت داخلی رژیم صهیونیستی می‌گوید نیروهای حماس در لبنان پایگاه زده‌اند و با پشتیبانی ایران، خود را برای نبردی جدید با اسرائیل آماده کرده‌اند.

به گزارش اخبار جهادی،«ناداو آرگامان» رئیس اداره امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شین‌بت) روز یکشنبه مدعی شد که نیروهای حماس با کمک ایران در حال آمادگی برای دور جدیدی از حملات بر ضد منافع این رژیم هستند.

به نوشته پایگاه «تایمز اسرائیل»، آرگامان در نشست هفتگی کابینه رژیم صهیونیستی مدعی شد که حماس با ایجاد پایگاه‌هایی درون خاک لبنان، در صدد تقویت همکاری‌های خود با ایران و استفاده از حمایت‌های تهران است.

رئیس شین‌بت در جمع وزرای کابینه صهیونیست هشدار داد که حماس «کماکان در حال تزریق سرمایه‌ای چشمگیر برای آمادگی برای درگیری است. آن‌ها برای درگیری آماده هستند.»

آرگامان البته اعتقاد داشت که حماس در یک تضاد میان تلاش برای حفظ رضایت اهالی غزه، لطمه وارد نشدن به آتش‌بس موجود با اسرائیل و تسلیح خود گرفتار شده است.

رئیس اداره امنیت داخلی اسرائیل، پای ایران و فرضیه «هلال شیعی» را هم وسط کشید و گفت: «تروریست‌های حماس تعمیق روابط راهبردی با محور شیعی را ادامه می‌دهند.»

در هفته‌های گذشته مقامات اسرائیلی بارها نسبت به تبعات شکست داعش و قدرت گرفتن بیش از پیش منطقه هشدار داده‌اند.

«یائیر گولان» از گزینه‌های ریاست بر ستاد مشترک ارتش اسرائیل روز گذشته گفت اروپا و آمریکا باید به جای تمرکز بر داعش، باید بر تقابل با ایران متمرکز شوند.

انتهای پیام/

منبع:فارس

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=11207

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.