اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

۶۰۰ کیلومتر مربع از مساحت آلوده در شرق حماه پاکسازی شد + نقشه میدانی

  • کد خبر : 11164
  • 16 شهریور 1396 - 9:23
۶۰۰ کیلومتر مربع از مساحت آلوده در شرق حماه پاکسازی شد + نقشه میدانی

در جریان درگیری ها ۳۵ تن از تروریست ها کشته و زخمی شدند و امنیت حومه جنوبی شهر عقیربات هم تا حدود زیادی تامین شد. به گزارش اخبار جهادی، آخرین تحولات میدانی از شرق استان حماه حاکیست، نیروهای سوری و رزمندگان جبهه مقاومت در ادامه عملیات تامین امنیت حومه شهر عقیربات، ضربات سنگینی را به عناصر […]

در جریان درگیری ها ۳۵ تن از تروریست ها کشته و زخمی شدند و امنیت حومه جنوبی شهر عقیربات هم تا حدود زیادی تامین شد.

به گزارش اخبار جهادی، آخرین تحولات میدانی از شرق استان حماه حاکیست، نیروهای سوری و رزمندگان جبهه مقاومت در ادامه عملیات تامین امنیت حومه شهر عقیربات، ضربات سنگینی را به عناصر تروریستی داعش وارد کردند و توانستند صدها کیلومتر مربع از مساحت آلوده را به طور کامل پاکسازی کنند.

ساعتی قبل نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه پس از درگیری های سنگین چند ساعته توانستند با عقب راندن تروریست های داعش، شهرک راهبردی « العوابد» را به طور کامل پاکسازی کنند.

در جریان درگیری ها ۳۵ تن از تروریست ها کشته و زخمی شدند و امنیت حومه جنوبی شهر عقیربات هم تا حدود زیادی تامین شد. نیروهای سوری و مقاومت که از پشتیبانی جنگنده های روسی و سوری برخوردار هستند عملیاتی را هم برای آزادسازی شهرک های « سوحا، جابریه و وادی الادام» آغاز کرده اند. از محور جنوب غرب حومه شهر عقیربات هم خبر می رسد نیروهای سوری و مقاومت پس از چند روز درگیری سنگین، مواضع خود را در شهرک « حماده العمر» تثبیت کردند.

در محور شمال حومه شهر عقیربات هم با ادامه پیشروی ها و پاکسازی شهرک های « طوبیه و رسم الضبعه»، تروریست های داعش از بیم محاصره شدن، مناطق شرقی حومه شهر عقیربات را تخلیه کردند و به سمت غرب متواری شدند؛ با فرار تروریست ها از این محور، دهها روستا به کنترل نیروهای سوری و مقاومت در آمد و بیش از ۶۰۰ کیلومتر مربع از مساحت آلوده پاکسازی شد.

با پاکسازی مناطق شرقی شهر عقیربات، نیروهای متحد خود را برای عملیات پاکسازی حومه شمال غرب، غرب و جنوب غرب شهر عقیربات آماده می کنند.

منبع:مشرق

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=11164

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.