اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

پیکر شهید مدافع حرم «محمود شفیعی» شناسایی شد +عکس

  • کد خبر : 11101
  • 13 شهریور 1396 - 11:00
پیکر شهید مدافع حرم «محمود شفیعی» شناسایی شد +عکس

پیکر شهید مدافع حرم«محمود شفیعی» از طریق آزمایش DNA شناسایی شد. به گزارش اخبار جهادی ،پیکر شهید مدافع حرم «محمودشفیعی» که  در سال ۹۴ و در دفاع از حریم اهل بیت به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود، شناسایی شد.  جمعی از مسئولین با حضور در منزل این شهید سرافراز بازگشت و شناسایی پیکر مطهر […]

پیکر شهید مدافع حرم«محمود شفیعی» از طریق آزمایش DNA شناسایی شد.

به گزارش اخبار جهادی ،پیکر شهید مدافع حرم «محمودشفیعی» که  در سال ۹۴ و در دفاع از حریم اهل بیت به درجه رفیع شهادت نائل آمده بود، شناسایی شد.

 جمعی از مسئولین با حضور در منزل این شهید سرافراز بازگشت و شناسایی پیکر مطهر شهید از طریق آزمایش DNA را به اطلاع خانواده وی رساندند.پیکر مطهر این شهید مدافع حرم هم اکنون در معراج شهدای تهران است.

اخبار تکمیلی در خصوص مراسم وداع و تشییع شهید محمود شفیعی متعاقبا اعلام خواهد شد.

برپایه این گزارش، شهید محمود شفیعی یکی از شهدای مدافع حرم است که از سال ۸۰ مشغول فعالیت‌های جهادی در مناطق محروم غرب کشور بوده است به‌گونه‌ای که در کنار فعالیت‌های عمرانی از فعالیت‌های فرهنگی ـ تربیتی در قبال مردم منطقه و نیروهای جهادی همراه خود غافل نبوده است همچنین در طول مدت مبارزه با تروریستها در سوریه رسیدگی به اوضاع زندگی محرومان سوری دغدغه ایشان بوده و حتی به‌صورت شبانه به همراه همرزمانش برای محرومان منطقه وعده غذایی آماده می‌کرده است.

شهید محمود شفیعی علاوه بر فعالیتهای فرهنگی ـ تربیتی در اسلامشهر و فعالیتهای مستمر جهادی در کرمانشاه در چندین سال نیز در شهرستان پیشوا مشغول فعالیتهای فرهنگی ـ تربیتی بوده است.

شهید شفیعی برای مبارزه با تروریستهای تکفیری دو بار به سوریه اعزام شد و در تاریخ ۲۹ آذر ۹۴ در جبهه دفاع از حریم اهل بیت در سوریه شهد شیرین شهادت را نوشید.

در بخشی از وصیت نامه این شهید آمده است: جوانان عزیز، چشم شهدا و تبلور خونشان به حرکت و شعور شما دوخته شده، باید مواظب باشیم خط ولایت را گم نکنیم، معیارها در تمامی گزینش‌ها و انتخاب‌ها، اشاره و اراده‌ ولایت است.

از شهید شفیعی دو دختر به نام «فاطمه» و «زهرا» به یادگار مانده است که هنگام خداحافظی خطاب به فاطمه گفت: به همه بگو بابای من مرد بود, مرد. همچنین طی هفته های گذشته پویش مردمی «رهرو» با تکیه بر این بخش از وصیتنامه شهید که:« شهید عزادار نمی‌خواهد، رهرو می‌خواهد…» راه اندازی شد که مورد استقبال مردم و شخصیتهای شهرستانی و شهر های دیگر قرار گرفت.

منبع: تسنیم
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=11101

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.