اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

پیشروی نیروهای یمنی در عسیر عربستان

  • کد خبر : 11027
  • 10 شهریور 1396 - 10:57
پیشروی نیروهای یمنی در عسیر عربستان

یک منبع نظامی در وزارت دفاع یمن از پیشروی نیروهای این کشور در عسیر عربستان خبر داد. به گزارش اخبار جهادی،یک منبع نظامی در وزارت دفاع یمن به اسپوتنیک گفت که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن روز پنجشنبه در ادامه عملیات نظامی خود با هدف متوقف ساختن تجاوز عربستان، پایگاه‌ الثعبان در عسیر را […]

یک منبع نظامی در وزارت دفاع یمن از پیشروی نیروهای این کشور در عسیر عربستان خبر داد.

به گزارش اخبار جهادی،یک منبع نظامی در وزارت دفاع یمن به اسپوتنیک گفت که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن روز پنجشنبه در ادامه عملیات نظامی خود با هدف متوقف ساختن تجاوز عربستان، پایگاه‌ الثعبان در عسیر را به کنترل خود در آوردند.

وی افزود که در پی پیشروی نیروهای یمنی در عسیر، شماری از مزدوران عربستان کشته و یا زخمی شدند.

نیروهای یمنی همچنین دو خودروی نظامی مزدوران را در اطراف گذرگاه مرزی علب منهدم کردند.

از سوی دیگر تک‌تیراندازان ارتش و کمیته‌های مردمی یمن یک نظامی سعودی در پایگاه الفریضه در جیزان را  از پای در آوردند.

تک‌تیراندازان ارتش یمن همچنین دو مزدور عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی این کشور در پایگاه الخشباء در اطراف گذرگاه الخضراء در نجران و یک مزدور دیگر در تپه الخزان در اطراف گذرگاه علب در عسیر را از پای در آوردند.

از سوی دیگر نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن یک موشک زلزال ۲ و تعدادی موشک کاتیوشا به مراکز  تجمع نظامیان سعودی در جیزان شلیک کردند.

نیروهای یمنی همچنین با موشک‌های کاتیوشا و گلوله‌های توپ مراکز استقرار نظامیان سعودی در نجران و جیزان را هدف قرار دادند.

ارتش و کمیته‌های مردمی یمن طی ماه‌های اخیر اخیر پایگاه‌ها و مواضع ائتلاف متجاوز سعودی و مزدوران آن‌ها را هدف حملات توپخانه‌ای و موشکی سنگین خود قرار داده‌اند که در پی این حملات شماری از آن‌ها کشته و یا زخمی شده‌ و خسارات زیادی به آن‌ها وارد شده است.

در مقابل جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی و مزدوران نیز هر روز مناطق مسکونی یمن و زیرساخت‌های این کشور را هدف حملات هوایی، زمینی و دریایی قرار می‌دهند.

رژیم سعودی در قالب ائتلاف خود از سه سال پیش جنگی همه‌جانبه علیه یمن را به راه انداخت که تاکنون به کشته شدن بیش از هشت هزار نفر و زخمی شدن هزاران یمنی دیگر، انهدام ساختار زیربنایی این کشور، آوارگی میلیونها نفر و شیوع بیماری‌های واگیردار و قحطی در این کشور منجر شده است.

منبع: تسنیم
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=11027

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.