اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

«البشیری» در جنوب غرب شهر دیرالزور از اشغال داعش خارج شد + نقشه میدانی

  • کد خبر : 11011
  • 10 شهریور 1396 - 1:25
«البشیری» در جنوب غرب شهر دیرالزور از اشغال داعش خارج شد + نقشه میدانی

با پیشروی های صورت گرفته در جنوب شرق استان رقه، نیروهای متحد به ۶۶ کیلومتری شهر دیرالزور رسیدند. به گزارش اخبار جهادی،پس از آرامش سه هفته ای در جنوب شرق استان رقه، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت عملیاتی را علیه عناصر تروریستی انجام دادند و پس از درگیری های سنگین چند ساعته توانستند […]

با پیشروی های صورت گرفته در جنوب شرق استان رقه، نیروهای متحد به ۶۶ کیلومتری شهر دیرالزور رسیدند.

به گزارش اخبار جهادی،پس از آرامش سه هفته ای در جنوب شرق استان رقه، نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت عملیاتی را علیه عناصر تروریستی انجام دادند و پس از درگیری های سنگین چند ساعته توانستند مناطق بیابانی را به کنترل خود درآورند.

نیروهای سوری و مقاومت در ادامه عملیات ضد تروریستی خود به مرزهای ادرای استان دیرالزور نزدیک شدند و پس از درگیری های نفس گیر موفق شدند ارتفاع راهبردی و بسیار مهم « البشیری» را به طور کامل از لوث وجود تروریست ها پاکسازی کنند.

« البشیری»، مهم ترین ارتفاع منطقه در جنوب شرق استان رقه به شمار می آید؛ در جریان درگیری ها رای آزادی این ارتفاع حساس، ۷۰ تن از تروریست های داعش از پای درآمدند و دهها تن دیگر زخمی شدند.

یک منبع میدانی در جنوب شرق استان رقه به اهمیت این ارتفاع راهبردی اشاره کرد و افزود: ارتفاع « البشیری» بر مناطق مرزی سه استان « رقه، دیرالزور و حمص» اشراف کامل دارد.

این منبع میدانی تصریح کرد: بخش شرقی این ارتفاع، بر مناطق واقع در حد فاصل دو شهر « مجاب و شوالا» در حومه غربی شهر دیرالزور اشراف کامل دارد و نقل و انتقال تروریست ها در این محور به طور کامل رصد می شود.

با پیشروی های صورت گرفته در جنوب شرق استان رقه، نیروهای متحد به ۶۶ کیلومتری شهر دیرالزور رسیدند؛ خبرها حاکیست، جنگنده های روسی هم مواضع تروریست های داعش را در مناطق مختلف استان دیرالزور هدف قرار می دهند و امروز هم ۷ خودروی انتحاری که درصدد بودند به مواضع نیروهای متحد نزدیک شوند، منهدم شدند.

منبع:مشرق

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=11011

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.