اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

اسرائیل: مقابل موشک‌های حزب الله ناتوان هستیم/ پایگاه‌های هوایی هدف شماره یک حزب الله

  • کد خبر : 10738
  • 27 مرداد 1396 - 11:12
اسرائیل: مقابل موشک‌های حزب الله ناتوان هستیم/ پایگاه‌های هوایی هدف شماره یک حزب الله

فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کردند که این رژیم از محافظت از صهیونیست‌ها در برابر موشک‌های حزب الله لبنان به عمق فلسطین اشغالی ناتوان است.  به گزارش اخبار جهادی،روزنامه الرای الیوم امروز جمعه در گزارشی نوشت: ژنرال امیر اشل بعد از ۴۰ سال خدمت در ارتش و پنج سال فرماندهی نیروی هوایی اسرائیل بازنشسته شد […]

فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کردند که این رژیم از محافظت از صهیونیست‌ها در برابر موشک‌های حزب الله لبنان به عمق فلسطین اشغالی ناتوان است.

 به گزارش اخبار جهادی،روزنامه الرای الیوم امروز جمعه در گزارشی نوشت: ژنرال امیر اشل بعد از ۴۰ سال خدمت در ارتش و پنج سال فرماندهی نیروی هوایی اسرائیل بازنشسته شد و به این مناسبت گفت‌وگویی با شبکه دوم تلویزیون این رژیم داشت.

اشل در این گفت وگو تهدیدهایی را علیه لبنان مطرح کرد و هشدار داد که اسرائیل، لبنان را در هرگونه جنگ آینده ویران خواهد کرد و صدها سال به عقب باز خواهد گرداند. اما وی همزمان در پاسخ به سوالی اذعان کرد که اسرائیل ناتوان تر و شکننده تر از آن است که بتواند در برابر موشک های حزب الله از عمق فلسطین اشغالی از بالاترین نقطه در شمال گرفته تا پایین ترین نقطه جنوب محافظت کند.

براساس برآوردهای تل آویو، حزب الله حدود ۱۵۰ هزار موشک دارد که جای جای فلسطین اشغالی در تیررس موشک های مقاومت قرار دارند.

اشل مدعی شد که نیروی هوایی اسرائیل توانمندیهای هجومی دارند که در جنگ ۳۳ روزه سال ۲۰۰۶ میلادی نداشت و تل آویو در روزهای اولیه جنگ آینده ضربات بسیار سنگینی به لبنان برای تلاش جهت پیروزی وارد خواهد کرد. وی در عین حال از گفتن این مطلب که آیا نیروی هوایی اسرائیل قادر به یکسره کردن نبرد هست یا خیر، خودداری کرد.

این ژنرال صهیونیست همچنین اذعان کرد که سامانه های ضد موشکی ارتش اسرائیل فقط مراکز حساس و راهبردی این رژیم را پوشش خواهند داد. به عبارت دیگر، ایشیل در اظهارات خود گفت که جنگ آینده ویرانگر خواهد بود و اسرائیل، لبنان را ویران خواهد کرد و در مقابل نیز فلسطین اشغالی در معرض حمله گسترده موشکی حزب الله قرار خواهد گرفت و تل آویو نخواهد توانست از صهیونیست ها محافظت کند.

وی درباره تهدیدهای امنیتی احاطه کننده رژیم اسرائیل گفت: خطر اصلی حمله به عمق اسرائیل با موشک های دور برد زمین به زمین و پهپاد و موشک های بالستیک و (به زعم وی) سلاح های غیرکلاسیک است.

وی گفت: اسرائیلی ها باید این حقیقت را به خوبی درک کنند که موشک های زمین به هوای موجود در نزد دشمنان درحال زیاد شدن است و پایگاههای نیروی هوایی هدف شماره یک حزب الله در لحظه شروع رویارویی آینده خواهد بود.

اسرائیل در جنگ ۳۳ روزه علیه لبنان نتوانست نبرد را به نفع خودش یکسره کند. در تجاوزگری تابستان سال ۲۰۱۴ میلادی اسرائیل به نوار غزه نیز وضعیت تکرار شد و اسرائیل در طول ۵۱ روز تجاوزگری کاری از پیش نبرد و حملات موشکی مقاومت فلسطین تا زمان اعلام نهایی آتش بس ادامه یافت.

انتهای پیام/

منبع:تسنیم

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=10738

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.