اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

دلایل مطمئن بودن فرمانده میدانی سوریه از پیروزی بر تروریسم

  • کد خبر : 10405
  • 14 مرداد 1396 - 12:10
دلایل مطمئن بودن فرمانده میدانی سوریه از پیروزی بر تروریسم

یک فرمانده نظامی سوری با تاکید بر ادامه مبارزه تمام عیار با تروریست‌های تکفیری و حامیانشان خاطر نشان کرد : هر گاه نور مقدس را در چهره‌های شهدایمان می‌دیدم، اطمینان پیدا می‌کردم که ما پیروز خواهیم شد. به گزارش اخبار جهادی،یک فرمانده میدانی ارتش سوریه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم تاکید کرد : بیشتر سربازانی […]

یک فرمانده نظامی سوری با تاکید بر ادامه مبارزه تمام عیار با تروریست‌های تکفیری و حامیانشان خاطر نشان کرد : هر گاه نور مقدس را در چهره‌های شهدایمان می‌دیدم، اطمینان پیدا می‌کردم که ما پیروز خواهیم شد.

به گزارش اخبار جهادی،یک فرمانده میدانی ارتش سوریه در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم تاکید کرد : بیشتر سربازانی که در خط مقدم نبرد با تروریسم تکفیری مورد حمایت اردوگاه غربی، صهیونیستی ارتجاع عرب قرار دارند، و من آنها را می‌شناسم، از طبقه فقیر در حومه‌های شهرها و از طوایف و مذاهب مختلف هستند که به  ارتش سوریه پیوستند، زیرا این نکته را درک کردند که وطن تنها با اتکا به یک طایفه پیروز نخواهد شد، بلکه با  تکیه بر شرافتمندان تمام طوایف پیروز خواهد شد.

«اسامه حداد» سروان ارتش سوریه خاطرنشان می‌کند: در مجموعه تحت فرماندهی من، پدر خانواده‌ای از استان طرطوس در ساحل سوریه خدمت می‌کند که همسرش بیمار است و سه کودک دارد و علاوه بر آن مادر و خواهرش هم با خانواده وی در حالی زندگی می‌کنند که این سرباز هیچ پولی جز حقوقی که از ارتش دریافت می‌کند، ندارد.

وی افزود : همچنین سرباز دیگری از حومه حلب می‌شناسم که خانواده‌اش تحت سلطه داعش هستند، او از پنج سال پیش نتوانسته به روستایش سر بزند و تنها آرزویش این است که مادرش را پیش از درگذشت او یا پیش از شهادت خود در آغوش بگیرد. سرباز دیگری هم در ارتش خدمت می‌کند که از ادلب است و تروریست‌ها منزلش را ویران کرده و خانواده‌اش را که زندگی آرام و راحتی داشتند،‌بیرون راندند.

فرمانده میدانی ارتش سوریه تاکید کرد: وطن هرگز با اتکا به یک طایفه پیروز نخواهد شد، بلکه با تکیه بر شرافتمندان تمام طوایف پیروز خواهد شد، این عقیده ما در ارتش عربی سوریه است، ما سربازان مدافع در خط مقدم از تمام طوایف هستیم که در کنار یکدیگر متحد و یکپارچه با کافران قاتل مزدور می‌جنگیم و گرسنگی و تشنگی و گرما و سرما را تحمل می‌کنیم و شهدای خود از همه طوایف و مذاهب(علوی، سنی، شیعی،‌دروزی و مسیحی) را تشییع می‌کنیم و مجروحان از تمام طوایف را مداوا می‌کنیم که از تمام استان‌های سوریه هستند و همگی به میهن و ملت وفادار هستند. این مجروحان برای دفع ظلم از ملت سوریه در مقابل کافران مزدور ایستادگی کردند.

سروان حداد در پایان به تسنیم گفت : تنها عاملی که ما را نجات خواهد داد،‌جهاد است،‌اگر دشمن بر اساس جهاد کفار با ما می‌جنگد، هیچ راهی در مقابل ما جز اینکه مانند جهاد مومنان پاک با آنها بجنگیم و جهاد کنیم،‌وجود ندارد، نباید به این دنیا دل ببندیم، چراکه دنیا دار فناست و آخرت دار عزت و بقا و هر گاه آن نور مقدس را در چهره شهدایمان به یاد می‌آورم، یقینم به اینکه ما پیروز می‌شویم، بیشتر می‌شود.
انتهای پیام/

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=10405

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.