اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

آخرین تحولات میدانی شهر رقه؛ یک کیلومتر تا مرکز پایتخت خودخوانده داعش + نقشه میدانی

  • کد خبر : 10211
  • 07 مرداد 1396 - 10:16
آخرین تحولات میدانی شهر رقه؛ یک کیلومتر تا مرکز پایتخت خودخوانده داعش + نقشه میدانی

فاصله نیروهای دموکراتیک کرد از بخش غربی با مرکز شهر ۱۷۰۰ متر است و در محور شرقی هم فاصله به یک کیلومتر کاهش یافته است. به گزارش اخبار جهادی،آخرین تحولات میدانی از شهر رقه حاکیست، عملیات نیروهای موسوم به دموکراتیک کرد برای تصرف محله های آلوده به عناصر تروریستی داعش ادامه دارد. در جدیدترین پیشروی […]

فاصله نیروهای دموکراتیک کرد از بخش غربی با مرکز شهر ۱۷۰۰ متر است و در محور شرقی هم فاصله به یک کیلومتر کاهش یافته است.

به گزارش اخبار جهادی،آخرین تحولات میدانی از شهر رقه حاکیست، عملیات نیروهای موسوم به دموکراتیک کرد برای تصرف محله های آلوده به عناصر تروریستی داعش ادامه دارد.

در جدیدترین پیشروی ها، نیروهای دموکراتیک کرد در جنوب شهر توانستند با حملات گسترده در محله « نزله»، مسجد « مصطفی» را از وجود عناصر تروریستی پاکسازی کنند.

عملیات در حومه این مسجد ادامه دارد و نیروهای کرد توانستند تعدادی از مجتمع های مسکونی را هم به کنترل خود درآورند. در جریان این درگیری ها ۳۰ تن از تروریست های داعش کشته و زخمی شدند.

نیروهای دموکراتیک کرد تاکنون موفق به پاکسازی ۶۵ درصد محله « نزله» شده اند و درگیری ها برای برای عقب راندن کامل تروریست ها از این محله ادامه دارد.

در محله « یرموک» در جنوب شهر هم در نتیجه درگیری های سنگین، نیروهای دموکراتیک کرد توانستند منطقه « الشهدا» و بخش غربی محله را از اشغال تروریست ها خارج کنند. در حال حاضر حدود ۶۰ درصد این محله راهبردی در تصرف نیروهای کرد است.

از محور جنوب شرق محله « هشام عبدالملک» هم خبر می رسد نیروهای دموکراتیک کرد با عقب راندن تروریست ها خود را به بخش های غربی رود فرات رساندند. درگیری ها در این منطقه به شدت در جریان است.

فاصله نیروهای دموکراتیک کرد از بخش غربی با مرکز شهر ۱۷۰۰ متر است و در محور شرقی هم فاصله به یک کیلومتر کاهش یافته است. در محور جنوبی هم فاصله با مرکز شهر ۱.۵ کیلومتر است.

به گزاش مشرق، نیروهای دموکراتیک کرد در دو ماه گذشته با پاکسازی ۲۴ منطقه راهبردی،ضربات سنگینی را به تروریست های داعش وارد کردند و تاکنون حدود ۵۰ درصد شهر را به تصرف خود درآورده اند.

منبع:مشرق

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=10211

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.