اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

نیروهای جبهه مقاومت پس از ۵ سال به جاده راهبردی عین ترما- زملکا رسیدند/ ۹ تروریست در غوطه شرقی دمشق دستگیر شدند +تصاویر

  • کد خبر : 10128
  • 28 تیر 1396 - 9:24
نیروهای جبهه مقاومت پس از ۵ سال به جاده راهبردی عین ترما- زملکا رسیدند/ ۹ تروریست در غوطه شرقی دمشق دستگیر شدند +تصاویر

نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه در محور کازیه سنبل هم موفق به پیشروی شدند و توانستند تعدادی از مجتمع های مسکونی را در این منطقه آزاد کنند. به گزارش اخبار جهادی، آخرین تحولات میدانی از محله عین ترما دمشق حاکیست، پیشروی نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت در عمق محله عین ترما ادامه دارد […]

نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه در محور کازیه سنبل هم موفق به پیشروی شدند و توانستند تعدادی از مجتمع های مسکونی را در این منطقه آزاد کنند.

به گزارش اخبار جهادی، آخرین تحولات میدانی از محله عین ترما دمشق حاکیست، پیشروی نیروهای ارتش سوریه و رزمندگان جبهه مقاومت در عمق محله عین ترما ادامه دارد و درگیری ها در تمامی مناطق بسیار سنگین گزارش شده است.

یک منبع میدانی اعلام کرد: نیروهای متحد عصر روز گذشته عملیات جدیدی را در حومه میدان عقده آغاز کردند و پس از درگیری های نفس گیر توانستند با عقب راندن عناصر تروریستی جبهه النصره و قیلق الرحمن پس از ۵ سال خود را به جاده عین ترما – زملکا برسانند.

وی به جزئیات دستگیری چند تن از عناصر تروریستی در محله عین ترما اشاره کرد و گفت: در جریان پاکسازی ها یک گروه ۹ نفره به سرکردگی  « محمد صطوف» در یک عملیات غافلگیرانه بازداشت شدند.

این منبع میدانی افزود: نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه در محور کازیه سنبل هم موفق به پیشروی شدند و توانستند تعدادی از مجتمع های مسکونی را در این منطقه آزاد کنند.

در این عملیات مرتفع ترین مجتمع مسکونی که به مناطق اطراف اشراف داشت هم از وجود تروریست ها پاکسازی شد.

در این درگیری ها بیش از ۵۰ تن از عناصر تروریستی کشته یا زخمی شدند.

با پاکسازی های صورت گرفته در یک ماه گذشته تمامی مناطق در حدفاصل بیمارستان عین ترما و محور کازیه به کنترل نیروهای متحد درآمد.در حال حاضر فاصله نیروهای جبهه مقاومت و ارتش سوریه با پل زملکا به کمتر از یک کیلومتر گاهش یافته است.

رسیدن نیروها به این پل به معنای محاصره تروریست ها در محله جوبر است.

در ذیل نیز گزارش تصویری و اختصاصی مشرق از نبردهای ۱۲ ساعت گذشته را در محله عین ترما دمشق مشاهده می کنید:

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=10128

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.