اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

انفجار در اعزاز سوریه ۱۱ کشته و زخمی بر جای گذاشت + تصاویر

  • کد خبر : 9987
  • 23 تیر 1396 - 11:24
انفجار در اعزاز سوریه ۱۱ کشته و زخمی بر جای گذاشت + تصاویر

منابع میدانی از وقوع انفجار خودروی بمب گذاری شده در شهر اعزاز واقع در شمال استان حلب سوریه خبر می دهند که ۱۱ کشته و زخمی بر جای گذاشته است. به گزارش اخبار جهادی، بر اثر انفجار خودروی بمب گذاری شده در شهرستان اعزاز از توابع حلب سوریه ۴ نفر کشته و ۷ نفر دیگر […]

منابع میدانی از وقوع انفجار خودروی بمب گذاری شده در شهر اعزاز واقع در شمال استان حلب سوریه خبر می دهند که ۱۱ کشته و زخمی بر جای گذاشته است.

به گزارش اخبار جهادی، بر اثر انفجار خودروی بمب گذاری شده در شهرستان اعزاز از توابع حلب سوریه ۴ نفر کشته و ۷ نفر دیگر زخمی شدند.

هیثم جبر، مسئول دفاع مدنی اعزاز اعلام کرد که بر اثر انفجار خودروی بمب گذاری شده در شهرستان اعزاز استان حلب واقع در شمال سوریه ۴ نفر کشته و ۷ نفر دیگر زخمی شدند.

وی افزود: این انفجار در محدوده نزدیک مدرسه عبدالله رجب، در مرکز اعزاز رخ داد و علاوه بر تلفات جانی، خساراتی به منازل و خودروها در محل حادثه وارد کرد.

جبر ادامه داد: در محل حادثه آتش سوزی رخ داد. اما تیم دفاع مدنی آتش را مهار کردند.

وی با ابراز نگرانی از افزایش شمار قربانیان گفت: مجروحان این انفجار که وضعیت شان وخیم است، به بیمارستان‌های ترکیه منتقل شدند.

هنوز گروهی مسئولیت این انفجار را بر عهده نگرفته است.

منبع:ابنا

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=9987

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.