اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

دستگیری مجری برنامه های رادیو البیان داعش

  • کد خبر : 9397
  • 31 خرداد 1396 - 9:17
دستگیری مجری برنامه های رادیو البیان داعش

گوینده و مجری برنامه‌های شبکه رادیویی داعش موسوم به «البیان» دستگیر شد. شبکه تلویزیونی العالم گزارش داد: علاء سامی گوینده و مجری برنامه های رادیو البیان وابسته به گروه تروریستی داعش دستگیر شد. وی همچنین سخنران منطقه النبی یونس در موصل بوده است. گفتنی است اسفند ماه گذشته «لقمان عمر الطائی»، فعال حقوقی و مدنی […]

گوینده و مجری برنامه‌های شبکه رادیویی داعش موسوم به «البیان» دستگیر شد.

شبکه تلویزیونی العالم گزارش داد: علاء سامی گوینده و مجری برنامه های رادیو البیان وابسته به گروه تروریستی داعش دستگیر شد. وی همچنین سخنران منطقه النبی یونس در موصل بوده است.

گفتنی است اسفند ماه گذشته «لقمان عمر الطائی»، فعال حقوقی و مدنی به خبرگزاری آناتولی، گفت: «با توقف پخش برنامه رادیو البیان، داعش آخرین ابزار اطلاع‌رسانی خود را در موصل از دست داد.»

وی افزود، در یک حمله هوایی، آنتن‌های این رادیو در کرانه راست موصل مورد اصابت قرار گرفت، و در نتیجه صدای تبلیغات داعش و آخرین بوق تبلیغاتی آن در منطقه از کار افتاد.
گروه تروریستی داعش پس از اشغال شهر موصل در ژوئن ۲۰۱۴، این رادیو را در اوایل ۲۰۱۵ راه‌اندازی کرد.
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=9397

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.