اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

“اسرائیل” برای جنگ با حزب الله،شهرِ لبنانی می‌سازد

  • کد خبر : 8714
  • 09 خرداد 1396 - 9:41
“اسرائیل” برای جنگ با حزب الله،شهرِ لبنانی می‌سازد

ارتش رژیم صهیونیستی برای تمرینِ جنگ با حزب الله، شهری مشابه شهرهای لبنانی می سازد. ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که در چارچوب برنامه ای چند ساله، تغییراتی مهم در سازوکار تمرین نیروها ایجاد خواهد کرد که یکی از آن ها ایجاد مرکز آموزش های مدرن در شمال فلسطین اشغالی است. […]

ارتش رژیم صهیونیستی برای تمرینِ جنگ با حزب الله، شهری مشابه شهرهای لبنانی می سازد.

ارتش رژیم صهیونیستی با انتشار بیانیه ای اعلام کرد که در چارچوب برنامه ای چند ساله، تغییراتی مهم در سازوکار تمرین نیروها ایجاد خواهد کرد که یکی از آن ها ایجاد مرکز آموزش های مدرن در شمال فلسطین اشغالی است.

بر پایۀ این بیانیه، این مرکز آموزشی “سنیر” نام دارد و مراحلِ اولیۀ احداث آن، کلید خورد. هدف از احداث این منطقه، ایجاد شهرکی مشابه روستای بزرگی در لبنان است که به گمان رژیم صهیونیستی، رهبران حزب الله در آن هستند و سازمان های نظارتی وابسته به این حزب در آن زندگی می کنند و در آن علاوه بر خانه های مسکونی و مساجد، ساختمان هایی وجود دارند که موشک های حزب الله از آن ها شلیک می شوند.

هدفِ ارتش رژیم صهیونیستی از احداث این شهرک، آموزش عملی نیروهای خود برای آمادگی جهت هرگونه جنگ با حزب الله اعلام شده است. تفاوت این شهرک با اماکنِ دیگرِ تمرین نظامیان رژیم صهیونیستی آن است که این نظامیان، قادر خواهند بود در تمرینات، خودروها را وارد شهر کنند و از گلوله های جنگی برای تمرین تیراندازی استفاده کنند.

به نوشتۀ وبگاه “i24news” منابع نظامی صهیونیستی، هزینۀ اجرای برنامۀ آموزش های چند ساله را ۴۰۰ میلیون دلار ارزیابی کردند.

یکی از افسران شرکت کننده در مراسم کلنگ زنی این طرح گفت: انتظار می رود که تمرین های نظامی در این مرکز، از سال آینده آغاز شود.

رژیم صهیونیستی برای جلوگیری از تکرار شکست های متوالی خود در برابر حزب الله لبنان، طی دو سال گذشته بیش از ۴۰ مرکز آموزشی کوچک ایجاد کرده است تا نظامیان خود را برای جنگ در مناطق مسکونی و داخل تونل ها آموزش دهد.

منبع:العالم

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=8714

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.