اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

شاهراه حیاتی تکفیری‌ها در حومه دمشق قطع شد / آزادسازی قریب‌ الوقوع محله استراتژیک «القابون»+تصاویر

  • کد خبر : 8315
  • 23 اردیبهشت 1396 - 16:42
شاهراه حیاتی تکفیری‌ها در حومه دمشق قطع شد / آزادسازی قریب‌ الوقوع محله استراتژیک «القابون»+تصاویر

منابع سوری از قطع تنها شاهرگ کمک رسانی به تروریست‌های تکفیری در محله القابون و محاصره کامل آنها از سوی نیروهای ارتش و آزادسازی قریب‌الوقوع این محله خبر دادند. به گزارش اخبار جهادی به نظر می‌رسد ارتش سوریه تصمیم پاکسازی کامل محله «القابون» را قطعی و نهایی کرده است،‌چراکه تروریست‌ها فرصتی را که ارتش برای […]

منابع سوری از قطع تنها شاهرگ کمک رسانی به تروریست‌های تکفیری در محله القابون و محاصره کامل آنها از سوی نیروهای ارتش و آزادسازی قریب‌الوقوع این محله خبر دادند.

به گزارش اخبار جهادی به نظر می‌رسد ارتش سوریه تصمیم پاکسازی کامل محله «القابون» را قطعی و نهایی کرده است،‌چراکه تروریست‌ها فرصتی را که ارتش برای تسلیم خود و سلاح‌هایشان برایشان فراهم کرد، از دست دادند به همین سبب فرمان پایان یافتن این پرونده صادر شده و تروریست‌ها در یک مکان محدود محاصره شده و در انتظار دیدار مرگ هستند.

در تحولی دیگر در محله القابون در شمال شرقی دمشق، نیروهای گارد ریاست جمهوری تونل اصلی تروریست‌ها را به کنترل خود درآوردند، تونلی که میان محله القابون و محله «عربین» حفر شده است، و به مثابه جاده امدادرسانی اصلی قلمداد می ‌شود که گروه‌های تروریستی برای دستیابی به سلاح و حمایت لجستیکی بر آن تکیه می‌کردند.

سیطره ارتش بر این تونل، شریان زندگی گروه‌های تروریستی را قطع کرده و آنها را در یک مکان بسیار محدود محاصره کرده است و توپخانه ارتش هم از دو سمت جنوب و شمال محله القابون آنها را هدف قرار می‌دهد، اطلاعات به دست آمده از صحنه میدانی نشان می‌دهد تنها چند ساعت به اعلام برقراری کامل امنیت در محله القابون باقی مانده است.

نیروهای ارتش سوریه طی ساعات گذشته، تاسیسات برق در شمال شرق القابون و برخی از ساختمان های مسکونی را از  اشغال تروریست‌ها آزاد کردند، همزمان با این تحول، ۳۰۰ فرد مسلح از محله برزه در مجاورت القابون اخراج شدند تا به تروریست‌های متحد خود در شهر اشغالی ادلب در شمال سوریه بپیوندند.

خبر دیگر اینکه درگیری میان گروه‌ه‌های تروریستی فعال در غوطه شرقی تشدید شده و هر گروه، گروه دیگر را به خیانت و مسئولیت سقوط محله القابون متهم می‌کند به طوری که باند تروریستی جیش‌الاسلام، بیانیه‌ای منتشر کرد و طی آن از تسلیم شدن گروه‌های تروریستی این محله انتقاد کرد و خواستار تشکیل اتاق عملیات یکپارچه و باز شدن راه‌ها برای کمک به تروریست‌های القابون شد، این در حالی است که گروه تروریستی فیلق‌الرحمن تهدید کرده است در صورت بازگشت تروریست‌های جیش‌الاسلام، آنها را خلع سلاح خواهند کرد.

 

انتهای پیام/

منبع:تسنیم

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=8315

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.