اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

منطقه مطیبیجه در شرق سامراء کاملا آزاد شد/هلاکت ۸۰ داعشی

  • کد خبر : 8054
  • 08 اردیبهشت 1396 - 11:03
منطقه مطیبیجه در شرق سامراء کاملا آزاد شد/هلاکت ۸۰ داعشی

نیروهای عراقی موفق شدند بعد از به هلاکت رساندن ۸۰ تروریست داعشی و منهدم کردن ده‌ها خودروی آن‌ها، منطقه مطیبیجه در شرق سامراء را کاملا آزاد کنند.  به گزارش اخبار جهادی به نقل از رسانه‌های عراقی، مزهر العزاوی فرمانده عملیات دجله روز پنجشنبه از پایان عملیات آزادسازی منطقه مطیبیجه  در شرق سامراء در استان صلاح‌الدین خبر داد. […]

نیروهای عراقی موفق شدند بعد از به هلاکت رساندن ۸۰ تروریست داعشی و منهدم کردن ده‌ها خودروی آن‌ها، منطقه مطیبیجه در شرق سامراء را کاملا آزاد کنند.

 به گزارش اخبار جهادی به نقل از رسانه‌های عراقی، مزهر العزاوی فرمانده عملیات دجله روز پنجشنبه از پایان عملیات آزادسازی منطقه مطیبیجه  در شرق سامراء در استان صلاح‌الدین خبر داد.

وی گفت: عملیات پاکسازی منطقه مطیبیجه در حد فاصل بین دیالی و صلاح‌الدین ۴۸ ساعت بعد از آغاز آن پایان یافت.

عزاوی اظهار داشت: در این عملیات نظامی که در منطقه‌ای به وسعت ۶۰۰ کیلومتر مربع انجام شد، بیش از ۸۰ تروریست داعشی به هلاکت رسیدند که در بین آن‌ها برخی از سرکردگان برجسته این گروه تروریستی نیز دیده می‌شوند. همچنین در پی این عملیات ده‌ها خودروی داعش که برخی از آن‌ها بمب‌گذاری شده بودند، منهدم شدند.

این فرمانده عراقی گفت: عملیات پاکسازی مطیبیجه پیش‌دستانه بود و داعش را غافلگیر کرد، بنابراین این گروه تروریستی متحمل خسارات مادی و انسانی سنگینی در صفوف خود شد.

عزاوی تاکید کرد که المطیبیجه در حال حاضر خالی از وجود تروریست‌های داعشی است.

فرمانده عملیات دجله روز چهارشنبه از آغاز عملیات گسترده آزادسازی منطقه مطیبیجه و روستاهای اطراف آن از چهار محور اصلی خبر داد.

در این عملیات که از چهار محور اصلی آغاز شده بود، نیروهای عملیات سامراء، صلاح الدین، دجله، شرق دجله، حشد شعبی، پلیس دیالی و صلاح الدین حضور داشتند.

مطیبیجه در ۳۰ کیلومتری شرق سامرا در مرزهای اداری استان صلاح‌الدین است. همچنین این منطقه یکی از مناطق مهم در مرزهای بین دیالی و صلاح الدین است و داعش بسیاری از حملات خود را از اینجا علیه مناطق آزاد شده ترتیب می‌دهد.

منبع:تسنیم

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=8054

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.