اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

گاردین: با سقوط داعش، خارجی‌های عضو این گروهک سوریه را ترک می‌کنند

  • کد خبر : 8050
  • 07 اردیبهشت 1396 - 9:58
گاردین: با سقوط داعش، خارجی‌های عضو این گروهک سوریه را ترک می‌کنند

یک روزنامه انگلیسی در گزارشی نوشت، با کاهش قدرت داعش در عراق و سوریه اعضای خارجی این گروهک تروریستی با ترک آن به سوی ترکیه می‌روند. به گزارش اخبار جهادی تعداد زیادی از خارجی‌های عضو داعش با ترک این گروهک تروریستی در سوریه به سوی ترکیه گریخته‌اند. روزنامه انگلیسی گاردین در گزارشی اختصاصی نوشت، دو شهروند […]

یک روزنامه انگلیسی در گزارشی نوشت، با کاهش قدرت داعش در عراق و سوریه اعضای خارجی این گروهک تروریستی با ترک آن به سوی ترکیه می‌روند.

به گزارش اخبار جهادی تعداد زیادی از خارجی‌های عضو داعش با ترک این گروهک تروریستی در سوریه به سوی ترکیه گریخته‌اند.

روزنامه انگلیسی گاردین در گزارشی اختصاصی نوشت، دو شهروند انگلیسی و یک شهروند آمریکایی در میان ده‌ها نفری هستند که با جدایی از داعش در مرز ترکیه دستگیر شده یا خود را تسلیم کرده‌اند.

این روزنامه انگلیسی ادامه داد با سقوط قدرت داعش در سوریه و عراق طی روزها و هفته‌های اخیر ده‌ها نفر که مدتی طولانی در کنار داعش بوده و به این گروهک ملحق شده بودند، به سوی ترکیه رفته‌اند.

مقامات ترکیه‌ای گفته‌اند یک زن و شوهر انگلیسی، یک مرد آمریکایی به همراه همسر سوریه‌ای خود،‌ دو زن مصری که شوهرانشان را در عراق و سوریه از دست داده‌اند، همگی با جدا شدن از داعش به مرز ترکیه رفتند.

گاردین افزود، این دو انگلیسی اگر به کشور بازگردند بر اساس لایحه تروریسم و به دلیل مبارزه کردن برای داعش با مجازات‌هایی روبرو خواهند شد.

مقامات اروپایی و ترکیه‌ای گفته‌اند اخیرا تعدادی از افرادی که از سال ۲۰۱۳ به داعش ملحق شده بودند ضمن تماس با سفارت‌خانه کشورهای خود خواستار بازگشت به کشورشان هستند.

به نظر می‌رسد ۳۰ هزار خارجی برای پیوستن به داعش وارد سوریه‌ شده‌اند. دولت آمریکا تخمین زده است از این میان تا کنون می‌بایست ۲۵ هزار نفر کشته شده باشند.

 منبع:فارس

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=8050

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.