اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

یک افسر ارشد اسرائیلی: بیش از ۱۰۰ موشک حزب‌الله را در حمله به سوریه منهدم کردیم

  • کد خبر : 8028
  • 06 اردیبهشت 1396 - 11:03
یک افسر ارشد اسرائیلی: بیش از ۱۰۰ موشک حزب‌الله را در حمله به سوریه منهدم کردیم

یک افسر عالی رتبه اسرائیلی در ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، در جریان حمله این رژیم به سوریه در ماه مارس گذشته، بیش از ۱۰۰ موشک حزب‌الله منهدم شد.  به گزارش اخبار جهادی به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، یک افسر بلندپایه اسرائیلی سه شنبه شب اعلام کرد، در حمله‌ای که اسرائیل به سوریه در […]

یک افسر عالی رتبه اسرائیلی در ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد، در جریان حمله این رژیم به سوریه در ماه مارس گذشته، بیش از ۱۰۰ موشک حزب‌الله منهدم شد.

 به گزارش اخبار جهادی به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، یک افسر بلندپایه اسرائیلی سه شنبه شب اعلام کرد، در حمله‌ای که اسرائیل به سوریه در ماه مارس ترتیب داد، بیش از ۱۰۰ موشک حزب الله منهدم شد.

این افسر گفت، بزرگ‌ترین تهدید برای اسرائیل از جانب حزب الله در شمال اسرائیل است اما تهدیدی که امکان عملی شدن آن وجود دارد، از سمت حماس در نوار غزه خواهد بود.

این افسر که نامش را فاش نکرد، گفت: اسرائیل به روسیه از قبل درباره این حملات اطلاعی نداده بود.

وی مدعی شد، اسرائیل می‌دانست نظام سوریه از سلاح‌ شیمیایی به ویژه گاز سارین استفاده می‌کند!

پیشتر ارتش رژیم صهیونیستی در ۱۷ مارس اعلام کرد که جنگنده‌های این رژیم حملاتی به چندین موضع در سوریه داشتند.

روزنامه اورشلیم پست گزارش داد که در این حملات، کاروان سلاح‌های پیشرفته‌ای هدف قرار گرفت که قرار بود از سوریه به دست حزب الله در لبنان برسد.

آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ اسرائیل اعلام کرده بود، ارتش اسرائیل تلاش دارد مانع از قاچاق سلاح پیشرفته و تجهیزات نظامی و سلاح به دست حزب الله لبنان شود.

منبع:ایسنا

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=8028

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.