اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

درگیری‌های شدید در حومه دمشق/گرفتارشدن تروریست‌های «جیش‌الاسلام» در کمین ارتش + تصاویر

  • کد خبر : 7885
  • 26 فروردین 1396 - 16:44
درگیری‌های شدید در حومه دمشق/گرفتارشدن تروریست‌های «جیش‌الاسلام» در کمین ارتش + تصاویر

منابع سوری از ادامه عملیات ارتش سوریه در منطقه القابون در حومه دمشق و متلاشی‌شدن یک گروه تروریستی که قصد رخنه به مواضع ارتش را داشت، خبر دادند. به گزارش اخبار جهادی نیروهای ارتش سوریه به عملیات نظامی خود در منطقه «القابون» برای پاکسازی این منطقه از لوث گروه‌های تروریستی ادامه می‌دهند. بر اساس این گزارش، […]

منابع سوری از ادامه عملیات ارتش سوریه در منطقه القابون در حومه دمشق و متلاشی‌شدن یک گروه تروریستی که قصد رخنه به مواضع ارتش را داشت، خبر دادند.

به گزارش اخبار جهادی نیروهای ارتش سوریه به عملیات نظامی خود در منطقه «القابون» برای پاکسازی این منطقه از لوث گروه‌های تروریستی ادامه می‌دهند.

بر اساس این گزارش، یک گروه وابسته به باند تروریستی جیش الاسلام قصد داشت از طریق دو تونل به نقاط پشتی مواضع ارتش سوریه در تلاش برای دور زدن و غافلگیرکردن نیروهای ارتش رخنه کنند، اما تلاش‌های آنها با شکست همراه شد و نیروهای ارتش توانستند پس از درگیری‌های شدید این حمله را مهار و تروریست‌ها را محاصره کنند که در نتیجه بیشتر تروریست‌ها به هلاکت رسیدند و بقیه هم از طریق تونل‌ها فرار کردند.

یک منبع میدانی در این زمینه گفت نیروهای ارتش در این عملیات، یک دستگاه تانک و دو دستگاه خودروی تروریست‌ها را منهدم و نقطه‌ای را که تروریست‌ها از آن رخنه کرده بودند، محاصره کردند به‌طوری که اجساد تروریست‌های کشته‌شده روی زمین افتاده بدون اینکه همقطارانشان بتوانند آنها را بیرون بکشند.

در درعا در جنوب سوریه هم نیروهای ارتش هفت تروریست از جمله باسم الغنیم سرکرده نظامی باند تروریستی موسوم به هیئه  تحریر الشام (به‌سرکردگی جبهه النصره) را به هلاکت رساندند، جنگنده‌های ارتش هم مواضع تروریست‌ها در درعاالبلد را بارها بمباران کردند.

از حماه در شمال سوریه هم خبر می‌رسد که ارتش همچنان به حملات خود به تروریست‌های جبهه النصره در مناطق «صوران، طیبه الإمام، البویضه، تل بزام و مورک» ادامه می‌دهد که در نتیجه شماری از تروریست‌ها از جمله مؤید کنیساوی از سرکردگان نظامی باند هیئه تحریر الشام به هلاکت رسیدند.

انتهای پیام/*

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=7885

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.