اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

تخلیه ۴ شهر سوریه آغاز شد/خروج ۵ هزار نفر از فوعه و کفریا

  • کد خبر : 7867
  • 25 فروردین 1396 - 10:40
تخلیه ۴ شهر سوریه آغاز شد/خروج ۵ هزار نفر از فوعه و کفریا

شبکه المیادین گزارش داد که کار تخلیه ۴ منطقه سوریه آغاز شده و تاکنون نزدیک به ۵ هزار نفر از فوعه و کفریا به ریف حلب انتقال یافتند. به گزارش اخبار جهادی شبکه المیادین گزارش داد که اجرای توافقنامه‎ای که بر اساس آن اهالی چهار منطقه فوعه، کفریا، زبدانی و مضایا از این شهرها خارج می‎شوند، آغاز […]

شبکه المیادین گزارش داد که کار تخلیه ۴ منطقه سوریه آغاز شده و تاکنون نزدیک به ۵ هزار نفر از فوعه و کفریا به ریف حلب انتقال یافتند.

به گزارش اخبار جهادی شبکه المیادین گزارش داد که اجرای توافقنامه‎ای که بر اساس آن اهالی چهار منطقه فوعه، کفریا، زبدانی و مضایا از این شهرها خارج می‎شوند، آغاز شده است.

براساس این گزارش اتوبوس‎های حامل اهالی فوعه و کفریا وارد ریف حلب که در کنترل ارتش سوریه است، شده‎اند.
المیادین اعلام کرد که ۷۵ اتوبوس حامل نزیک به ۵ هزار نفر از اهالی فوعه و کفریا از این مناطق خارج شده‎اند.
همچنین کار خروج افراد مسلح و خانواده‎هایشان از منطقه مضایا در ریف دمشق آغاز شده است.
در همین حال نیروهای دموکراتیک سوریه روز پنج شنبه در بیانیه‎ای اعلام کردند که مرحله جدیدی از نبرد با داعش را آغاز کرده‎اند.
این نیروها با اشاره به اینکه عملیات ضد داعش در استان الرقه از ماه نوامبر گذشته آغاز شده و در آن گروه‎های مختلفی شرکت داشته‎اند افزودند: مرحله چهارم این عملیات با هدف پاکسازی کامل ریف شمالی رقه از اشغال داعش آغاز شده است.
فرماندهی نیروهای دموکراتیک سوریه افزود که هدف از این عملیات آزادی ده‎ها روستا در مناطق وادی جلاب و ریف شمالی رقه است.
وی افزود که پس از پاکسازی کامل ریف شمالی رقه  عملیات آزادسازی این استان آغاز می‎شود.
منبع:میزان
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=7867

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.