اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

داعش گوش ۳۳ نفر از عناصرش را بُرید!

  • کد خبر : 7846
  • 23 فروردین 1396 - 17:24
داعش گوش ۳۳ نفر از عناصرش را بُرید!

بنابر اعلام یک منبع امنیتی در استان نینوا، گروه تروریستی داعش گوش ۳۳ نفر از عناصرش را به اتهام فرار از میدان جنگ برید. به گزارش اخبار جهادی ؛ پایگاه خبری العالم نوشت گروه تروریستی داعش، دیروز اقدام به بریدن گوش های ۳۳ تن از عناصرش کرد که در درگیری با نیروهای امنیتی عراق از […]

بنابر اعلام یک منبع امنیتی در استان نینوا، گروه تروریستی داعش گوش ۳۳ نفر از عناصرش را به اتهام فرار از میدان جنگ برید.

به گزارش اخبار جهادی ؛ پایگاه خبری العالم نوشت گروه تروریستی داعش، دیروز اقدام به بریدن گوش های ۳۳ تن از عناصرش کرد که در درگیری با نیروهای امنیتی عراق از صحنه نبرد گریخته بودند. به گفته این منبع، (گروه تکفیری صهیونیستی) داعش تروریست های فراری را در زندانی در ساحل راست موصل زندانی کرده بود.

این منبع امنیتی که نخواست نامش فاش شود، با اشاره به اینکه، سرکرده های داعش درباره بریدن هر دو گوش عناصر فراری از میادین نبرد برای دومین بار هشدار داده بودند، افزود: داعش در یکی از بیمارستان های نینوا اقدام به بریدن گوش تروریست های فراری کرده بود.

این منبع عنوان کرد: این اقدام راهکاری جدید است که تروریست ها علیه عناصر خود به کار می برند. چراکه اتخاذ چنین راهکاری به جای کشتن عناصر فراری، موجب کاهش تروریست‌ها نمی شود.

به گفته این منبع، به علت محاصره کامل ساحل راست موصل توسط نیروهای امنیتی و نزدیک شدن به زمان آزادسازی این منطقه، تروریست ها در حال حاضر، به شدت از کاهش عناصر مسلح و فرار بسیاری از آنها رنج می برد.

نیروهای مشترک عراق برای بازپس‌گیری شهر موصل از کنترل گروه تروریستی داعش، از ۱۹ فوریه ۲۰۱۷ عملیات گسترده و همه جانبه ای را آغاز کردند.

حیدر العبادی، نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق در ۱۹ فوریه، آغازعملیات «قادمون یا نینوا» را برای آزادسازی ساحل راست شهر موصل اعلام کرد و آن را صفحه جدیدی در تاریخ نبرد علیه داعش برشمرد.

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=7846

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.