اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

نیروهای داوطلب مردمی، داعشی‌ها را در تلعفر محاصره کردند

  • کد خبر : 7627
  • 05 فروردین 1396 - 15:38

نیروهای داوطلب مردمی عراق از محاصره تروریست‌های داعشی در داخل شهر تلعفر خبر دادند. به گزارش اخبار جهادی به نقل از المیادین، نیروهای داوطلب مردمی عراق، تروریست‌های داعشی را در داخل شهر تلعفر در غرب موصل محاصره کردند. بر اساس این گزارش، نیروهای داوطلب مردمی موفق شدند تمام خطوط امدادرسانی به داعش در داخل شهر تلعفر […]

نیروهای داوطلب مردمی عراق از محاصره تروریست‌های داعشی در داخل شهر تلعفر خبر دادند.

به گزارش اخبار جهادی به نقل از المیادین، نیروهای داوطلب مردمی عراق، تروریست‌های داعشی را در داخل شهر تلعفر در غرب موصل محاصره کردند.

بر اساس این گزارش، نیروهای داوطلب مردمی موفق شدند تمام خطوط امدادرسانی به داعش در داخل شهر تلعفر را مسدود کنند.

شهر تلعفر که در سال ۲۰۱۴ به اشغال گروه تروریستی داعش در آمده است، ۶۵ کیلومتر با مرکز موصل فاصله دارد.

این شهر پایگاه مهم داعش و راهی برای عبور تروریست‌ها از سوریه به موصل و بالعکس است و از این مسیر همه کمک‌های لجستیک برای داعش  فرستاده می‌شود.

حیدر العبادی نخست‌وزیر عراق، بامداد دوشنبه ۲۶ مهر از آغاز عملیات آزادسازی شهر موصل از چنگ گروه داعش خبر داد.

نیروهای عراقی اعم از نیروهای ارتش، پلیس فدرال و داوطلب مردمی و پیشمرگه از آغاز عملیات آزادسازی موصل تاکنون مناطق زیادی را از چنگ تروریستهای داعشی آزاد کرده‌اند.

منبع:تسنیم

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=7627

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.