اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

تشییع باشکوه پیکر پاک شهید مازن فقها در غزه

  • کد خبر : 7633
  • 05 فروردین 1396 - 16:15

مراسم تشییع پیکر پاک شهید مازن فقها اسیر آزاده و از فرماندهان گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی حماس صبح امروز شنبه با حضور هزاران نفر برگزار شد. مبارزان قسام پیکر پاک شهید فقها را از بیمارستان شفا به سمت مسجد بزرگ عمری حمل کردند و قرار است در این مسجد بر پیکر پاک […]

مراسم تشییع پیکر پاک شهید مازن فقها اسیر آزاده و از فرماندهان گردان های شهید عزالدین قسام شاخه نظامی حماس صبح امروز شنبه با حضور هزاران نفر برگزار شد.

مبارزان قسام پیکر پاک شهید فقها را از بیمارستان شفا به سمت مسجد بزرگ عمری حمل کردند و قرار است در این مسجد بر پیکر پاک این شهید فلسطینی نماز اقامه شود و پس از آن نیز به سمت گورستان شیخ رضوان در غزه تشییع شود.

-۱۳۶۹۴۶۲۸۴۰
هزاران فلسطینی در این مراسم در شهر غزه مشارکت دارند و پیش بینی می شود که هزاران نفر از رهبران و مبارزان گروه های مختلف مقاومت در این مراسم حاضر شوند.
در همین راستا، خلیل حیه عضو دفتر سیاسی جنبش حماس دشمن صهیونیستی را مسئول کامل این جنایت دانست و گفت که مبارزان و دلاورمردان قسام به شیوه مناسب خود این جنایت را پاسخ خواهند گفت.

۱۳۹۶۸۵۸۸۶۶
حیه اظهار داشت که دشمن صهیونیستی هزار بار از ارتکاب چنین حماقتی پشیمان خواهد شد و خواهد فهمید که ملت فلسطین هرگز دست از مقاومت کشیده و از قضیه خود دور نخواهد شد.
وی افزود که تبعید مبارزان فلسطینی به کرانه باختری یا نوار غزه یا حتی خارج از فلسطین هرگز موجب دور شدن آنان از مقاومت نخواهد شد.
این عضو دفتر سیاسی حماس اظهار داشت که اگر دشمن صهیونیستی گمان کند می تواند معادلات جدیدی را بر غزه تحمیل کند، کاملا به اشتباه رفته است، زیرا دلاورمردان قسام قادر به مقابله به مثل و پاسخ گویی به جنایت های دشمن هستند.
خلیل حیه تاکید کرد که راه مقاومت ادامه دارد و همه ما ملت فلسطین دارای یک قضیه و سرزمینی واحد هستیم و هرگز در برابر دشمن تسلیم نشده و عزم و اراده مان تضعیف نخواهد شد و خون شهید مازن فقها موجب شعله ور شدن رویارویی و درگیری ها با دشمن صهیونیستی خواهد شد.

-۱۱۳۳۳۸۲۷۵۲
همچنین محمد هندی از رهبران جنبش جهاد اسلامی نیز در سخنانی بر حق مسلم مقاومت در پاسخ گویی به جنایت های دشمن صهیونیستی تاکید کرد و گفت که دشمن گمان می کند با ترور رهبران و مبارزان مقاومت می تواند عزم و اراده ملت فلسطین را تضعیف کند اما کاملا در اشتباه است.
هندی خاطر نشان کرد که تمامی گروه های مقاومت فلسطین یکپارچه پشت این شهید قسامی ایستاده و تاکید می کنند که آزادسازی سرزمین فلسطین تنها با شهادت و مقاومت امکان پذیر خواهد بود.
وی همچنین ثبات و پایداری ساکنان کرانه باختری را ستود و شهادت این اسیر آزاده قسامی را نیز به خانواده اش در شهر طوباس واقع در کرانه باختری تبریک و تسلیت گفت.
لازم به ذکر است که افراد مسلح ناشناس روز گذشته مازن فقها اسیر آزاده فلسطینی و از فرماندهان گردان های قسام را مقابل منزلش در جنوب غزه به ضرب ۴ گلوله به شهادت رساندند. شهید فقها به موجب عملیات تبادل اسرا در سال ۲۰۱۱ آزاد و به غزه تبعید شده بود.

منبع:مرکز اطلاع رسانی فلسطین

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=7633

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.