اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

حمله موشکی به مواضع سعودی‌ها در جیزان و عسیر/ بمباران گسترده مناطق مختلف یمن

  • کد خبر : 7376
  • 19 اسفند 1395 - 11:45
حمله موشکی به مواضع سعودی‌ها در جیزان و عسیر/ بمباران گسترده مناطق مختلف یمن

یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن چند مواضع ارتش سعودی در منطقه جیزان و عسیر در خاک عربستان را هدف قرار دادند. یک منبع امنیتی یمنی در منطقه جیزان در داخل خاک عربستان به خبرگزاری رسمی یمن گفت: واحد توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن محل تجمع نظامیان سعودی در پست های نظامی […]

یگان موشکی ارتش و کمیته‌های مردمی یمن چند مواضع ارتش سعودی در منطقه جیزان و عسیر در خاک عربستان را هدف قرار دادند.

یک منبع امنیتی یمنی در منطقه جیزان در داخل خاک عربستان به خبرگزاری رسمی یمن گفت: واحد توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن محل تجمع نظامیان سعودی در پست های نظامی بیت المشقف، ام السراب، الثوابته، السودانه، القرن و الدخان در منطقه جیزان را هدف قرار دادند.

وی افزود: این نیروها همچنین محل‌های تجمع نظامیان سعودی در پست نظامی مربح و تپه الوصالح را گلوله باران کردند که تلفات و خسارتهایی به آنها وارد شد.

به گفته این منبع، یگان موشکی ارتش و کمیته های مردمی یمن همچنین مقر فرماندهی الحاجر را با موشک های کاتیوشا هدف قرار دادند.

تجمع نظامیان سعودی در علیب و شرق الربوعه و فرماندهی علیب در بخش عسیر نیز با گلوله های توپ هدف قرار گرفت که به کشته و زخمی شدن شماری از نظامیان سعودی منجر شد.

یک منبع یمنی از کشته شدن پنج مزدور سعودی و زخمی شدن یک نفر دیگر از آنها در اطراف منطقه نهم خبر داد.

ارتش و کمیته های مردمی یمن همچنین مواضع مزدوران سعودی در تپه الحمراء در استان الجوف را با توپخانه هدف قرار دادند.

واحد توپخانه ارتش و کمیته های مردمی یمن محل های تجمع مزدوران سعودی در اطراف باشگاه افسران در منطقه ثعبات در استان تعز را نیز هدف قرار دادند.

همزمان جنگنده های سعودی و مزدوران آنها به جنایت های خود در استان های مختلف یمن ادامه دادند.

یک منبع نظامی به خبرگزاری دولتی یمن گفت: این جنگنده ها پنج بار به مناطق آل حباجر در بخش سحار در استان صعده و دو باره به شرق کوه آل قراد در بخش باقم و دو بار نیز به یک کمپ تابستانی حمله کردند.

آنها سه بار نیز به منطقه الصبه در بخش الظاهر و یک بار به کوهستان مندبه در بخش باقم و چهار بار نیز به منطقه البقع در بخش کتاف حمله کردند.

منطقه آل الشیخ در بخش منبه نیز هدف حمله موشکی و توپخانه ای سعودی قرار گرفت.

جنگنده های سعودی درباره نیز به فرودگاه بین المللی تعز، سه بار به کوه حوزان در بخش ذباب، یک بار به غرب مدرسه های العمری و سه بار به بخش موزع حمله کردند.

هواپیماهای سعودی دوبار بازار مسوره و کوه یام در بخش نهم، دوبار کوه المناره در بخش نهم و پنج بار منطقه کهبوب در استان لحج را بمباران کردند و بخش مستبا در استان حجه و شبکه مخابراتی منطقه غلیفقه در بخش الدریهمی در استان الحدیده و بخش الخونه نیز چندبار هدف حمله جنگنده های سعودی قرار گرفت.

در این میان، مزدوران سعودی نیز با موشک های کاتیوشا مناطق مختلف بخش صرواح در استان مارب را هدف قرار دادند و جنگنده های سعودی نیز یک بار به همین بخش و شش بار به منطقه الربوعه در ناحیه عسیر حمله کردند.

در همین حال، تک تیراندازان مزدور سعودی یک شهروند یمنی را در مزرعه اش در بخش المتون در استان جوف در شمال یمن به قتل رساندند.

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=7376

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.