اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

منابع اطلاعاتی: ابوبکر البغدادی به بیایان های دورافتاده مرز سوریه فرار کرده است

  • کد خبر : 7346
  • 18 اسفند 1395 - 23:50
منابع اطلاعاتی: ابوبکر البغدادی به بیایان های دورافتاده مرز سوریه فرار کرده است

منابع اطلاعاتی عراقی روز چهارشنبه اعلام کردند که ابوبکر البغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش از موصل گریخته و به بیابان های دور افتاده در مرز سوریه پناه برده است. به گزارش پایگاه خبری اسکای پرس، مقام های عراقی و امریکای معتقدند که ابوبکر البغدادی موصل را ترک کرده است و عملیات موصل در حال حاضر […]

منابع اطلاعاتی عراقی روز چهارشنبه اعلام کردند که ابوبکر البغدادی سرکرده گروه تروریستی داعش از موصل گریخته و به بیابان های دور افتاده در مرز سوریه پناه برده است.

به گزارش پایگاه خبری اسکای پرس، مقام های عراقی و امریکای معتقدند که ابوبکر البغدادی موصل را ترک کرده است و عملیات موصل در حال حاضر از سوی سرکرده های رده دوم این گروه تروریستی اداره می شود.
منابع اطلاعاتی آمریکایی و عراقی می گویند که عدم انتشار بیانیه های رسمی از سوی فرماندهی گروه تروریستی داعش و خسارت های سنگینی که داعش در موصل تا کنون متحمل آن شده حاکی از آن است که البغدادی موصل را ترک کرده است.
بر اساس این گزارش«ابوبکر البغدادی» سرکرده داعش، در نقاطی که قبایل ساکن در شمال رود فرات هستند، حضور دارد و نه در پایگاه های نظامی این گروه تروریستی.
بنابر نظر مسئولان اطلاعاتی آمریکایی و عراقی سرکرده داعش از اوایل ماه نوامبر گذشته پس از آغاز عملیات آزادسازی موصل هیچگونه بیانیه ای صادر نکرده است.
آخرین گزارش رسمی که در خصوص ابوبکر البغدادی از سوی ارتش عراق منتشر شده به ۱۳ فوریه (۲۵ بهمن) باز می گردد که براساس آن گزارش جنگنده های «اف ۱۶» عراق منزلی را در منطقه البعاج واقع در غرب عراق و در مناطق مرزی سوریه هدف قرار دادند که گفته می شود البغدادی و شماری از سرکرده های داعش در آن حضور داشتند.
کارشناسان امنیتی عراقی معتقدند که بیش از ۴۰ تن از سرکرده های داعش در حملات هوایی به مواضع داعش در عراق کشته شدند.

منبع:ایرنا

 به کانال تلگرامی ما بپیوندید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=7346

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.