اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

هلاکت سرکردۀ سعودی “جند الخلافه” در موصل

  • کد خبر : 7247
  • 14 اسفند 1395 - 10:49
هلاکت سرکردۀ سعودی “جند الخلافه” در موصل

سرکردۀ سعودی گروهک ” جند الخلافه ” وابسته به داعش، در غرب شهر موصل عراق به هلاکت رسید.  سومریه نیوز امروز شنبه به نقل از ستاد اطلاعات جنگ ارتش عراق گزارش داد : سرکردۀ جند الخلافه و ۶ فرماندۀ دیگر داعش در حملۀ هوایی به غرب شهر موصل به هلاکت رسیدند. ستاد اطلاعات جنگ ارتش […]

سرکردۀ سعودی گروهک ” جند الخلافه ” وابسته به داعش، در غرب شهر موصل عراق به هلاکت رسید.
 سومریه نیوز امروز شنبه به نقل از ستاد اطلاعات جنگ ارتش عراق گزارش داد : سرکردۀ جند الخلافه و ۶ فرماندۀ دیگر داعش در حملۀ هوایی به غرب شهر موصل به هلاکت رسیدند.
ستاد اطلاعات جنگ ارتش عراق در بیانیه ای اعلام کرد : طبق گزارش دقیق اداره اطلاعات ارتش ؛ جنگنده های ائتلاف بین المللی منطقه النجار را در غرب شهر موصل بمباران کردند که در این حملۀ هوائی یکی از مواضع مهم گروهک جند الخلافه منهدم شد.
ستاد اطلاعات جنگ افزود : ابوعبدالرحمن الانصاری (عربستانی) سرکردۀ گروهک جند الخلافه و ۶ فرماندۀ دیگر داعش به نام های ابوخالد(عربستانی) ، صباح العنزی (عربستانی) ، ابوعزام (عربستانی) ، ابوحجاب (عربستانی) ، ابوصیاح (اردنی) و ابوطیبه (بحرینی) در این حملۀ هوایی کشته شدند.
حیدر العبادی نخست وزیر و فرمانده کل نیروهای مسلح عراق روز ۱۹ فوریه از آغاز عملیات آزادسازی غرب شهر موصل خبر داد و تاکنون تعدادی از مناطق در غرب این شهر آزاد شده است .
منبع:العالم
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=7247

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.