اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

هلاکت دو سرکرده هیئت تحریر الشام در ادلب/ شهادت ۳ کودک در حمله تروریست‌ها به حما

  • کد خبر : 7252
  • 14 اسفند 1395 - 10:58
هلاکت دو سرکرده هیئت تحریر الشام در ادلب/ شهادت ۳ کودک در حمله تروریست‌ها به حما

انفجار بمبی در حومه شمال غربی ادلب سوریه موجب به هلاکت رسیدن دو نفر از سرکردگان هیئت تحریر الشام شد.  به گزارش اخبار جهادی به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، ارتش و نیروهای مسلح سوریه پس از ورود بر شهر تاریخی تدمر در حومه حمص و تسلط بر این منطقه، آخرین مراکز تجمع تروریست های داعش را […]

انفجار بمبی در حومه شمال غربی ادلب سوریه موجب به هلاکت رسیدن دو نفر از سرکردگان هیئت تحریر الشام شد.

 به گزارش اخبار جهادی به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه(سانا)، ارتش و نیروهای مسلح سوریه پس از ورود بر شهر تاریخی تدمر در حومه حمص و تسلط بر این منطقه، آخرین مراکز تجمع تروریست های داعش را در شرق این شهر هدف قرار داد.
در این عملیات شماری از عناصر داعش کشته و زخمی شدند و برخی از تسلیحات آنان منهدم شد.
همچنین نیروهای مهندسی ارتش سوریه به پاکسازی این شهر از بمب ها و مین های کارگذاری شده از سوی تروریست ها پرداخته اند.

در حما نیز تروریست های وابسته به جبهه النصره با حمله موشکی به شهرک “صفصافیه” در حومه شمالی آن، ۳ کودک را به شهادت رساندند و ۳ نفر را زخمی کردند.

به گفته یک منبع آگاه در اداره پلیس این منطقه، ۳ موشک به محل بازی کودکان در شهرک اصابت کرد و موجب کشته و زخمی شدن آنان شد.

در حلب و حومه آن نیز دو غیرنظامی به دنبال حمله توپخانه ای ارتش ترکیه به روستای “کورهیوک” در غرب شهر منبج کشته شدند.

همچنین ارتش سوریه با هدف قرار دادن محورهای نفوذی تروریست های داعش به مراکز نیروهای دموکراتیک سوریه در روستاهای “مستریحه” و “تل حوذان” در جنوب شهر منبج، ۹ تروریست را به هلاکت رساندند.

ارتش سوریه همچنین حملات خود به مراکز تجمع تروریست ها در غرب حلب را با تمرکز بر محله الزهراء آغاز کرده است.

در دیرالزور نیز تروریست‌های داعش به بهانه کشته شدن یکی از عناصر اروپایی خود به دست افراد ناشناس، ۱۴ غیرنظامی را در محله “جبیله”  بازداشت کردند.

به گفته مرکز هماهنگی تروریست ها، عناصر داعش اقدام به جذب نیرو از روستاها و شهرهای اطراف دیرالزور کرده و به گشت زنی در این مناطق پرداخته اند.

در ادلب نیز انفجار یک بمب کارگذاری شده در خودروی عناصر مسلح به هلاکت ” ابو الدرداء شامی و ابو علی شامی” دو سرکرده گروه تروریستی هیئت تحریر الشام در شهرک “اسقاط” در حومه شمال غربی این شهر منجر شد.

منبع:باشگاه خبرنگاران
به کانال تلگرامی ما بپیوندید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=7252

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.