اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

نیروهای ایرانی و حزب الله توانایی شلیک موشک از سوریه به اسرائیل را دارند/تهدید سید حسن نصرالله درباره نابودی تاسیسات اسرائیل جدی است

  • کد خبر : 7200
  • 12 اسفند 1395 - 11:41
نیروهای ایرانی و حزب الله توانایی شلیک موشک از سوریه به اسرائیل را دارند/تهدید سید حسن نصرالله درباره نابودی تاسیسات اسرائیل جدی است

پایگاه خبری «دبکا» در گزارشی به بررسی آنچه تهدیدهای پیش روی رژیم صهیونیستی خواند پرداخت و نوشت: نیروهای ایرانی و حزب الله توانایی شلیک موشک از سوریه به اسرائیل را دارند. به گزارش اخبار جهادی پایگاه خبری «دبکا» در گزارشی به بررسی تهدیدهای پیش روی رژیم صهیونیستی مانند احداث تونل‌ و عملیات پهپادها پرداخته است. دبکا […]

پایگاه خبری «دبکا» در گزارشی به بررسی آنچه تهدیدهای پیش روی رژیم صهیونیستی خواند پرداخت و نوشت: نیروهای ایرانی و حزب الله توانایی شلیک موشک از سوریه به اسرائیل را دارند.

به گزارش اخبار جهادی پایگاه خبری «دبکا» در گزارشی به بررسی تهدیدهای پیش روی رژیم صهیونیستی مانند احداث تونل‌ و عملیات پهپادها پرداخته است.
دبکا در این گزارش ادعا کرده است که دولت سوریه اخیرا به ایران اطلاع داده است که آماده است تا خاک این کشور را در اختیار نیروهای ایرانی و نیز حزب‌الله قرار دهد تا بتوانند موشک‌های خود را به سمت فلسطین اشغالی شلیک کنند.
در ادامه این گزارش آمده است: سیاست عدم مداخله رژیم صهیونیستی در قبال جنگ ۶ ساله سوریه نتیجه عکس داشته است. به حزب‌الله لبنان بعد از اینکه سلاح‌های پیشرفته‌ای از ایران تهیه کرده و تکنیک‌های جنگیدن را در سوریه آموخته است، اجازه داده شده  تا سامانه موشکی خود را در ارتفاعات «قلمون» سوریه مستقر کند؛ این گروه تاکتیک‌های مبارزه را در کنار ارتش بزرگی مانند ارتش روسیه آموخته است بنابراین عجیب نیست که «سید حسن نصرالله» با اطمینان اعلام می‌کند که حزب‌الله توانایی نابود کردن رژیم صهیونیستی را دارد.
دبکا نوشت: رژیم صهیونیستی برای مقابله با این خطر چه تمهیدی اندیشیده است؟ اقدامات زیاد نبوده‌اند، به ندرت ارتش رژیم صهیونیستی یک انبار موشکی را در سوریه بمبارن می‌کند اما این اقدام برای مقابله با خطری که در سوریه در حال شکل گرفتن است کافی نبوده و اقدام رژیم برای مقابله با این خطر مانند اقدامات در برابر حملات «حماس» در نوار غزه است.
دیکا در ادامه می افزاید: چگونه به حزب‌الله لبنان اجازه داده شده تا روزانه هزاران راکت را از خاک سوریه به سمت رژیم صهیونیستی شلیک کند؟ چرا حملات هوایی ژیم صهیونیستی در سوریه انجام می‌شود اما انبارهای موشکی حزب‌الله در لبنان به وسیله ارتش رژیم صهیونیستی هدف قرار نمی‌گیرند؟ درباره تونل‌های حماس مطالب زیادی منتشر شده اما درباره تونل‌های حزب‌الله که از لبنان آغاز می‌شوند سخنی به میان نمی‌آید.
این پایگاه در ادامه نوشت: بعد از سالها انکار، ارتش رژیم صهیونیستی آماده اذعان به این مطلب است که حزب‌الله دو نوع تونل از لبنان تا فلسطین اشغالی را ایجاد کرده است: نوعی از این تونل‌ها برای عبور نیروهای حزب‌الله و نفوذ به شمال فلسطین اشغالی و گرفتن روستاهای الجلیل طراحی شده و نوع دیگر نیز حاوی مواد منفجره برای انجام انفجار از راه دور است.
دبکا در بخش دیگری از این گزارش نوشت: ارتش رژیم صهیونیستی روز ۲۳ فوریه یک پهباد را در نوار غزه و بر فراز سواحل مدیترانه هدف قرار داده و ساقط کرده است، زمانی که جنگی رخ دهد از این پهپادها به طور گسترده استفاده خواهد شد و وقتی که تعداد زیادی از این پهپادهای حامل مواد منفجره به سمت مواضع رژیم صهیونیستی حرکت کنند، شاید تعدادی از آنها به وسیله سامانه دفاعی رژیم صهیونیستی هدف قرار گیرند اما تعدادی نیز موفق خواهند شد اهداف خود را منفجر کنند زیرا ردیابی این پهپادها به دلیل کوچک بودنشان بسیار دشوار است.
منبع:میزان
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=7200

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.