اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

نمایشگاه پهپادهای بومی یمن+ تصاویر

  • کد خبر : 7104
  • 08 اسفند 1395 - 19:19
نمایشگاه پهپادهای بومی یمن+ تصاویر

نخستین نمایشگاه پهپادهای یمنی در پایتخت این کشور با حضور رئیس شورای عالی سیاسی افتتاح شد. به گزارش اخبار جهادی به نقل از العالم، نخستین نمایشگاه پهپادهای یمنی در پایتخت این کشور با حضور رئیس شورای عالی سیاسی افتتاح شد. در این نمایشگاه نخستین نمونه های پهپادهای یمنی که برای مأموریتهای شناسایی و یا رزمی […]

نخستین نمایشگاه پهپادهای یمنی در پایتخت این کشور با حضور رئیس شورای عالی سیاسی افتتاح شد.

به گزارش اخبار جهادی به نقل از العالم، نخستین نمایشگاه پهپادهای یمنی در پایتخت این کشور با حضور رئیس شورای عالی سیاسی افتتاح شد. در این نمایشگاه نخستین نمونه های پهپادهای یمنی که برای مأموریتهای شناسایی و یا رزمی به کار می روند، به نمایش گذاشته شد.
نمایشگاه پهپادهای بومی یمن+ تصاویر
مسؤولان بخش تولید پهپاد در وزارت دفاع یمن، در این نمایشگاه توضیحاتی را درخصوص برنامه تولید و ارتقای این پهپادها به “صالح الصماد” رئیس شورای عالی سیاسی یمن و همراهانش ارائه کردند.
اسامی برخی پهپادهای ارائه شده در این نمایشگاه، الهدهد، الهدهد۱، الرقیب، قاصف و راصد اعلام شده است.
نمایشگاه پهپادهای بومی یمن+ تصاویر
به گفته برگزارکنندگان نمایشگاه، نمونه های ارائه شده که همگی بومی و ساخت یمن می باشند، با موفقیت کامل آزمایش شده اند.
صالح الصماد با تمجید از دستاوردهای ارائه شده در این نمایشگاه گفت: دستاوردهای یگان‌های موشکی و تولید پهپاد پس از ۷۰۰ روز حملات تجاوزکارانه آمریکایی سعودی و ائتلاف آن ضد یمن، بهترین تعریف از روحیه عالی و منحصر به فرد و قدرتمند یمنی ها است.
نمایشگاه پهپادهای بومی یمن+ تصاویر
انتهای پیام/
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=7104

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.