اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

هلاکت میلیونر انتحاری داعش در عراق+تصاویر

  • کد خبر : 7058
  • 05 اسفند 1395 - 18:47

تروریست انگلیسی و میلیونر داعش خود را در یک عملیات انتحاری در نزدیکی موصل به هلاکت رساند. به گزارش اخبار جهادی ، به نقل از پایگاه خبری دیلی میل، رونالد فیدلر که در میان تروریست‌های داعشی به ابو زکریا البریتانی معروف بود، پیش از آنکه خود را به عنوان عامل انتحاری در موصل منفجر کند، به […]

تروریست انگلیسی و میلیونر داعش خود را در یک عملیات انتحاری در نزدیکی موصل به هلاکت رساند.

به گزارش اخبار جهادی ، به نقل از پایگاه خبری دیلی میل، رونالد فیدلر که در میان تروریست‌های داعشی به ابو زکریا البریتانی معروف بود، پیش از آنکه خود را به عنوان عامل انتحاری در موصل منفجر کند، به دلیل زندانی بودن در گوانتانامو، یک میلیون پوند غرامت دریافت کرده بود.
هلاکت میلیونر انتحاری داعش در عراق+تصاویر
بر این اساس، عامل انتحاری انگلیسی داعش که خود را در یک خودروی انتحاری در شهر موصل عراق منفجر کرد، در سال ۲۰۰۲ پس از دستگیری در افغانستان از سوی نیروهای آمریکایی به زندان گوانتانامو فرستاده شد. دو سال بعد و تحت فشارهای دولت تونی بلر، نخست وزیر وقت انگلیس از زندان گوانتانامو آزاد شد.
هلاکت میلیونر انتحاری داعش در عراق+تصاویر
این تروریست انگلیسی پس از آزادی، در دادگاه انگلیس مدعی شد ماموران امنیتی این کشور در بدرفتاری با او همدست بوده‌اند و از این رو یک میلیون پوند غرامت برای چشم پوشی از شکایت خود دریافت کرد.
علی رغم آنکه او به دلیل گذشته‌اش از سوی سرویس‌های امنیتی انگلیس تحت نظارت بود، در سال ۲۰۱۴ برای ملحق شدن به گروه تروریستی داعش به سوریه گریخت. وی در ماه فوریه سال ۲۰۱۷ میلادی در یک عملیات انتحاری خودروی خود را در نزدیکی موصل منفجر کرد و خود نیز به هلاکت رسید.
هلاکت میلیونر انتحاری داعش در عراق+تصاویر
هلاکت میلیونر انتحاری داعش در عراق+تصاویر
منبع:باشگاه خبرنگاران
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=7058

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.