اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

آخرین تحولات میدانی در جنوب سوریه

  • کد خبر : 7061
  • 05 اسفند 1395 - 18:52
آخرین تحولات میدانی در جنوب سوریه

ارتش سوریه با استفاده از درگیری‌های تروریست‌ها با یکدیگر در جنوب غرب استان درعا، توانست در محله «المنشیه» پیشروی کند. به گزارش اخبار جهادی ،پس از ناکامی عناصر تروریستی در جنوب شهر «درعا» از ساعتی قبل نیروهای سوری عملیاتی را برای بازپس گیری مناطق جنوبی محله «المنشیه» که بدست تروریست‌ها اشغال شده بود را اغاز […]

ارتش سوریه با استفاده از درگیری‌های تروریست‌ها با یکدیگر در جنوب غرب استان درعا، توانست در محله «المنشیه» پیشروی کند.

به گزارش اخبار جهادی ،پس از ناکامی عناصر تروریستی در جنوب شهر «درعا» از ساعتی قبل نیروهای سوری عملیاتی را برای بازپس گیری مناطق جنوبی محله «المنشیه» که بدست تروریست‌ها اشغال شده بود را اغاز کردند.

عملیات نیروهای سوری با پشتیبانی توپخانه و جنگنده‌ها در شرق و جنوب شرق محله المنشیه در اطراف مسجد المنشیه و ساختمان النجار آغاز شد.

نیروهای سوری در ابتدای عملیات موفق شدند یک خودروی انتحاری وابسته به تروریست‌ها را در جنوب مسجد بالاحبشی منهدم کنند.


شهر درعا. اندازه بزرگ اینجا   

همزمان جنگنده‌های روسی و سوری به شدت مواضع تروریست های جبهه النصره، تحریرالشام و سایر گروه‌های تروریستی را در جنوب المنشیه و محله درعا بلد هدف قرار دادند.

نیروهای سوری دقایقی قبل موفق شدند حدود ۱۰ مجتمع مسکونی را در جنوب شرق محله المنشیه در حومه ساختمان النجار به طور کامل پاکسازی کنند.


المنشیه درعا. اندازه بزرگ اینجا   

عملیات بازپس گیری مناطق همچنان ادامه دارد. نیروهای سوری از فرصت بدست آمده (درگیری داخلی میان تروریست‌ها) در نزدیکی مرز جولان با جنوب غرب استان «درعا» استفاده و عملیات بازپس گیری را آغاز کردند و این حملات غافلگیر کننده موجب شده ده‌ها تروریست به کشته شود.

 منبع:فارس

 به کانال تلگرامی ما بپیوندید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=7061

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.