اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

نیروهای “سوریه دموکرات” برای اولین بار وارد استان دیرالزور شدند

  • کد خبر : 7021
  • 04 اسفند 1395 - 10:08
نیروهای “سوریه دموکرات” برای اولین بار وارد استان دیرالزور شدند

منابع رسانه‌ای اعلام کردند که نیروهای موسوم به “سوریه دموکرات” در راستای عملیات خود در شمال این کشور برای آزادی رقه، برای نخستین‌بار وارد مرزهای استان دیرالزور شدند. به گزارش اخبار جهادی خبرگزاری رویترز به نقل از یک منبع نظامی کرد اعلام کرد که این گروه ائتلافی متشکل از نیروهای کرد و عرب وارد بخش […]

منابع رسانه‌ای اعلام کردند که نیروهای موسوم به “سوریه دموکرات” در راستای عملیات خود در شمال این کشور برای آزادی رقه، برای نخستین‌بار وارد مرزهای استان دیرالزور شدند.

به گزارش اخبار جهادی خبرگزاری رویترز به نقل از یک منبع نظامی کرد اعلام کرد که این گروه ائتلافی متشکل از نیروهای کرد و عرب وارد بخش شمالی استان دیر الزور شده و کنترل تعدادی روستا را در دست گرفته است.

شبکه خبری روسیا الیوم نیز اعلام کرد که نیروهای سوریه دموکرات کنترل روستاهای فتاشه، کسار، مستور و چند روستای دیگر را در دیر الزور در دست گرفتند.

نیروهای سوریه دموکرات که از سوی آمریکا حمایت می شوند پیش از این در راستای عملیات موسوم به “خشم فرات” کنترل مناطق گسترده‌ای در حومه شمالی و شرقی شهر رقه، مرکز خلافت خودخوانده داعش را در دست گرفته بودند. آنها اکنون در چند کیلومتری شهر موضع گرفته‌اند.

نقشه مناطق نفوذ هریک از طرف‌های درگیر در سوریه

ائتلاف نیروهای سوریه دموکرات اخیرا مرحله سوم عملیات خشم فرات را برای آزادی رقه آغاز کرده‌اند.

دجوار خبات، یکی از فرماندهان نیروهای سوریه دموکرات اعلام کرد که این نیروها به حومه دیرالزور که شامل مناطق نفت‌خیز است رسیده اند که این اقدام در راستای تلاش برای آزادی رقه و قطع مسیرهای امدادی داعش صورت گرفته است.

خبات گفت: هدف ما قطع مسیر به رقه و محاصره داعش است. ما ۱۵ روستا را آزاد کرده‌ایم. داعش از عاملان انتحاری استفاده می‌کند اما نتوانسته مانع پیشروی نیروهای ما شود.

منبع:ایسنا

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=7021

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.