اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

سرنگونی پهپاد جاسوسی داعش در تپه “الرواد” دیرالزور/ موشک‌های کوتاه‌برد مقاومت، مقر جبهه‌النصره را در “القابون” منهدم کرد + تصاویر

  • کد خبر : 6926
  • 01 اسفند 1395 - 11:43
سرنگونی پهپاد جاسوسی داعش در تپه “الرواد” دیرالزور/ موشک‌های کوتاه‌برد مقاومت، مقر جبهه‌النصره را در “القابون” منهدم کرد + تصاویر

عملیات موشکی نظامیان سوری علیه مواضع جبهه‌النصره در حومه دمشق ادامه دارد.  به گزارش اخبار جهادی ارتش و رزمندگان مقاومت سوریه با استفاده از موشک‌های زمین به زمین، پایگاه‌های جبهه‌النصره را در منطقه “القابون” از حومه دمشق هدف قرار دادند. *مواضع تروریست‌ها در «الوعرالقدیم» با حملات هوایی و آتش توپخانه بمباران شد این نقشه وضعیت تسلط […]

عملیات موشکی نظامیان سوری علیه مواضع جبهه‌النصره در حومه دمشق ادامه دارد.

 به گزارش اخبار جهادی ارتش و رزمندگان مقاومت سوریه با استفاده از موشک‌های زمین به زمین، پایگاه‌های جبهه‌النصره را در منطقه “القابون” از حومه دمشق هدف قرار دادند.

*مواضع تروریست‌ها در «الوعرالقدیم» با حملات هوایی و آتش توپخانه بمباران شد

این نقشه وضعیت تسلط ارتش سوریه را بر محله “المنشیه” در شهر درعا نشان می‌دهد.

سرنگونی پهپاد جاسوسی داعش در تپه

خبرگزاری اعلام‎الحربی نوشت: نیروی هوایی ارتش سوریه با انجام حملاتی، مواضع تروریست‌های مسلح را در محله “الوعر القدیم” شهر حمص بمباران کرد. هم‌زمان با آتش جنگنده‌های سوری، توپخانه ارتش نیز مناطق مجاور این محله را هدف گلوله‌های توپ قرار داد.

سرنگونی پهپاد جاسوسی داعش در تپه

مرکز هماهنگی تروریست‌های مسلح به‌نقل از “ابومحمد السرمینی” یکی از مسئولان تروریست‌های “جندالاقصی” اعلام کرد که عناصر این گروه تروریستی روز یکشنبه (امروز) از حومه شهرهای ادلب و حماه خارج شده و با سلاح‌های خود به مناطق تحت سیطره تروریست‌های داعش منتقل می‌شوند.

این تروریست افزود که اقدام آن‌ها بر اساس توافقی است که دو روز قبل میان تروریست‌های “جندالاقصی” و “هیئه تحریرالشام” صورت گرفت.

به‌نقل از خبرگزاری سانا؛ حسین دیاب، استاندار حلب اعلام کرد: اقداماتی در راستای جلوگیری از فعالیت تروریست‌های داعش برای آسیب رسانی از طریق تزریق مواد سمی به آب چاه‌های “الجر” و “الری” در حومه شرقی این شهر صورت گرفت.

وزارت دفاع سوریه اعلام کرد: یکی از یگان‌های مسلح ارتش این کشور با همکاری رزمندگان مقاومت، محدوده تسلط خود را بر سمت غربی “البیارات” در حومه شرقی حمص گسترش دادند.

ارتش سوریه پس از این اقدام، شماری از تروریست‌های داعش را به‌هلاکت رسانده و تجهیزات آنان را نیز منهدم کرد.

*موشک‌های کوتاه‌برد مقاومت، مقر جبهه‌النصره را در «القابون» منهدم کرد

سرنگونی پهپاد جاسوسی داعش در تپه

اما از دمشق خبر می‌رسد که عملیات ارتش سوریه با هدف قرار دادن مقر تروریست‌های جبهه‌النصره در منطقه “القابون” با موشک‌های کوتاه برد زمین ‌به‌ زمین ادامه دارد.

نیروهای سوری مواضع تحرکاتی تروریست‌ها را در “البساتین” شمالی از توابع القابون، با استفاده از گلوله‌های توپ ۵۷ میلی‌متری هدف قرار دادند.

به‌علاوه تعدادی از پایگاه‌های النصره در “القابون” منهدم شد که طی این حملات ۵ نفر از تروریست‌ها به‌هلاکت رسیدند و شمار دیگری نیز زخمی شدند.

به‌علاوه جنگنده‌های سوری، موقعیت عناصر مسلح تروریستی را در شهر “الیادوده” و “المزیریب” در غرب درعا هدف قرار دادند.

*پهپاد جاسوسی داعش در تپه «الرواد» دیرالزور سرنگون شد

سرنگونی پهپاد جاسوسی داعش در تپه

یکی از یگان‌های ارتش سوریه هواپیمای بدون سرنشین (پهپاد) جاسوسی تروریست‌های داعش را در بالای تپه “الرواد” شهر دیرالزور سرنگون کرد.

درگیری‌های درون‌تروریستی میان عناصر داعش و تروریست‌های “جیش الحر” در عملیات سپر فرات در شهر الباب از حومه شمال شرقی حلب هم‌چنان ادامه دارد.

این درگیری‌ها در محور شهرهای “قباسین” و “بزاعه” در شمال شرق الباب نیز در جریان است.

*سرکرده تروریست‌های احرارالشام در «الحاره» به‌هلاکت رسید

سرنگونی پهپاد جاسوسی داعش در تپه

نیروهای سوری مواضع تحت تسلط تروریست‌های جیش‌الحر را در روستای “ام الحوش” شهر مارع در حومه شمالی حلب با گلوله‌های خمپاره هدف قرار دادند.

در اثر انفجار بمب‌هایی که در مسیر حرکت خودروی تروریست‌های احرارالشام در شهر “الحاره” حومه شمال غربی درعا صورت گرفت، “ابوعرب الوادی” سرکرده نظامی این گروهک تروریستی به‌هلاکت رسید.

نظامیان ارتش سوریه موقعیت تروریست‌های تکفیری داعش را در مناطق “حقل الشاعر”، “جزل” و رشته کوه‌های هیال با موشک‌های زمین به زمین که از شدت تخریب بالایی برخوردار است، هدف قرار داد.

منبع:باشگاه خبرنگاران
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=6926

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.