اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

نزدیک تر شدن ارتش سوریه به محاصره شهر راهبردی «الباب»

  • کد خبر : 6862
  • 19 بهمن 1395 - 18:17
نزدیک تر شدن ارتش سوریه به محاصره شهر راهبردی «الباب»

ارتش سوریه در ادامه پیشروی خود با تسلط بر مناطقی در حومه شهر حلب، یک قدم به محاصره شهر راهبردی «الباب» در شمال شرق حلب نزدیک شد. به گزارش اخبار جهادی به نقل از العهد، شهر راهبردی الباب واقع در شمال شرق حلب تا محاصره شدن توسط ارتش سوریه زمان زیادی فاصله ندارد. در همین راستا، […]

ارتش سوریه در ادامه پیشروی خود با تسلط بر مناطقی در حومه شهر حلب، یک قدم به محاصره شهر راهبردی «الباب» در شمال شرق حلب نزدیک شد.

به گزارش اخبار جهادی به نقل از العهد، شهر راهبردی الباب واقع در شمال شرق حلب تا محاصره شدن توسط ارتش سوریه زمان زیادی فاصله ندارد.

در همین راستا، ارتش سوریه پس از درگیری های سنگین با تروریست های داعش بر مناطق «تل الحواره» و «المجبل» در شمال غرب تپه «العویشیه» واقع در حومه شرقی حلب مسلط شد و تنها یک کیلومتر تا جاده ابوجبار-تادف در جنوب شهر الباب که مسیر اصلی به سمت الرقه محسوب می شود، فاصله دارد. بدین ترتیب تکفیری های داعش فقط از طریق جاده های خاکی قادر به فرار از شهر الباب واقع در شمال شرق حلب هستند و در غیر این صورت به محاصره نیروهای ارتش سوریه در خواهند آمد.

نیروهای سوریه همچنین تلاش تروریست های جبهه النصره برای پیشروی در حومه لاذقیه را ناکام گذاشتند و شماری از آن ها را به هلاکت رساندند.

پیشروی تکفیری های داعش نیز به سمت شرق خناصر واقع در حومه جنوب غربی حلب توسط ارتش سوریه ناکام ماند.

وزارت دفاع روسیه نیز در بیانیه ای اخبار منتشر شده مبنی بر حملات جنگنده های این کشور به شهر ادلب سوریه را تکذیب کردند.

گروه های مسلح در ادامه اختلافات داخلی خود، بر مواضع گروه موسوم به ارتش آزاد در حومه حماه مسلط شدند.

همچنین عوامل ناشناس به سمت حومه دانشکده حقوق دانشگاه دمشق در منطقه البرامکه یک خمپاره شلیک کردند که منجر به وارد آمدن خسارات مالی اندکی شد.

ارتش سوریه مواضع تروریست های جبهه النصره را در غوطه شرقی دمشق هدف حملات هوایی قرار داد که منجر به زخمی شدن شماری از عناصر تکفیری شد.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

مبنع : مهر

 

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=6862

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.