اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

کشته شدن ۳۰ داعشی در جنوب فرودگاه «کویرس»

  • کد خبر : 6776
  • 13 بهمن 1395 - 9:58
کشته شدن ۳۰ داعشی در جنوب فرودگاه «کویرس»

با گذشت یک هفته از آغاز عملیات ارتش سوریه در شرق حلب، نیروهای مقاومت شامگاه گذشته در چندین محور در اطراف دیرحافر با عناصر داعش درگیر شده و شماری از آنان را از پای درآوردند. ارتش سوریه و نیروهای مقاومت شامگاه سه شنبه با عناصر تروریستی داعش در چند محور از ریف شرقی حلب درگیر […]

با گذشت یک هفته از آغاز عملیات ارتش سوریه در شرق حلب، نیروهای مقاومت شامگاه گذشته در چندین محور در اطراف دیرحافر با عناصر داعش درگیر شده و شماری از آنان را از پای درآوردند.

ارتش سوریه و نیروهای مقاومت شامگاه سه شنبه با عناصر تروریستی داعش در چند محور از ریف شرقی حلب درگیر شدند.

گروه موسوم به دیده بان حقوق بشر سوریه اعلام کرد که در جریان حملات هوایی به مراکز تجمع داعش در مناطق واقع در جنوب فرودگاه نظاکی «کویرس» در نزدیکی شهرک «دیرحافر» دستکم ۳۰ تروریست کشته شدند.

دیده بان همچنین خبر داد که مشخص نیست این جنگنده ها متعلق به سوریه بود یا روسیه.

قطع مسیر ارتباطی روستای «القطبیه» به دیرحافر

در همین راستا، وبگاه خبری «آرا» وابسته به معارضان نیز خبر دو روز گذشته «بین‌الملل فارس» در خصوص آزادی روستای القطبیه را تأیید و اذعان کرد که نیروهای دولتی سوریه در شرق حلب موفق شدند شماری از مناطق مهم را که عناصر داعش در آن مستقر بودند، از جمله القطبیه را پس بگیرند.

«عمر الجاسم» یکی از فعالان میدانی حاضر در ریف شرقی حلب در این زمینه خبر داد که نیروهای مقاومت از اطراف منطقه راهبردی «سبخه الجبول» حمله خود را به سوی مواضع داعش در روستای «القطبیه» آغاز و از سمت منطقه «الکرین» پیشروی کردند.

به گفته الجاسم، در جریان این حملات شماری از عناصر داعش کشته و زخمی شدند و در پی آن روستای «القطبیه» آزاد شد و تروریستها عقب نشینی کردند.

این منبع میدانی همچنین خبر داد که درگیری‌ها در اطراف روستای «الکرین» ادامه داشته است و نیروهای مقاومت حملات خود را برای آزادسازی این روستا ادامه داده‌اند.

الجاسم در ادامه تأکید کرد که نیروهای سوری همچنین موفق شدند راهی را که الکرین را به دیرحافر وصل میکند، قطع کنند.

نیروهای مقاومت هفته گذشته عملیات نظامی جدیدی را با هدف بسط سیطره خود در ریف شرقی حلب و تأمین امنیت راههای امدادرسانی که به شهر حلب میرسد، آغاز کردند.

منبع : فارس

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=6776

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.