اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

افراد مسلح تا ساعاتی دیگر حلب را ترک می‎کنند/مسلحین به چه منطقه‎ای انتقال می‎یابند؟

  • کد خبر : 6282
  • 25 آذر 1395 - 11:24
افراد مسلح تا ساعاتی دیگر حلب را ترک می‎کنند/مسلحین به چه منطقه‎ای انتقال می‎یابند؟

رسانه جنگی سوریه گزارش داد که بر اساس توافق صورت گرفته افراد مسلح تا ساعاتی دیگر شرق حلب را ترک می کنند. خبرگزاری رویترز به نقل از منابع رسمی سوری گزارش داد: فرایند هماهنگی برای خروج افراد مسلح از شرق حلب آغاز شده است. رسانه جنگی سوریه اعلام کرد که کار خروج افراد مسلح از […]

رسانه جنگی سوریه گزارش داد که بر اساس توافق صورت گرفته افراد مسلح تا ساعاتی دیگر شرق حلب را ترک می کنند.

خبرگزاری رویترز به نقل از منابع رسمی سوری گزارش داد: فرایند هماهنگی برای خروج افراد مسلح از شرق حلب آغاز شده است.

رسانه جنگی سوریه اعلام کرد که کار خروج افراد مسلح از محلات شرقی حلب به سمت روستای خان طومان در جنوب غرب این شهر آغاز شده است.
بنابر این گزارش رایزنی های شامگاه گذشته به اجرای آتش بس و توافق بر سر خروج افراد مسلح از حلب شده است.
در این گزارش آمده است که افراد مسلح طی ساعات آینده حلب را ترک می کنند.
شبکه تلویزیونی المیادین به نقل از منابع نظامی اعلام کرد آمار افرادی که قرار است از حلب خارج شوند، ۱۵ هزار نفر است که ۴ هزار تن از آنان افراد مسلح هستند.
شهر حلب طی ماه‌های گذشته صحنه جنگی تمام‌عیار میان نیروهای ارتش سوریه و گروه‌های تروریستی بوده است.
مناطق شرقی حلب از سال ۱۳۹۱ به اشغال گروه‌های تروریستی درآمد و این شهر به دو بخش غربی و شرقی تقسیم ‌شد که بخش غربی آن تحت کنترل نیروهای سوری بود.
نیروهای ارتش سوریه از ۲۷ تیر مناطق تحت اشغال را در شرق حلب به محاصره درآورده‌ و عملیات گسترده‌ای را از اول مهر امسال برای آزادسازی کامل این شهر آغاز کرده بودند.
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=6282

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.