اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

ارتش سوریه تنها ۵ کیلومتر تا آزادسازی کامل شرق حلب فاصله دارد

  • کد خبر : 6228
  • 22 آذر 1395 - 19:20
ارتش سوریه تنها ۵ کیلومتر تا آزادسازی کامل شرق حلب فاصله دارد

ارتش سوریه در ادامه پیشروی های خود گروه های مسلح را در چندین منطقه در شرق حلب به مساحت ۵ کیلومتر محاصره کرده و تنها ۲ درصد تا آزادسازی کامل شرق حلب فاصله دارد.  به گزارش اخبار جهادی به نقل از المنار، نیروهای ارتش سوریه همچنان به دستاوردهای خود در برابر گروه های مسلح در شرق […]

ارتش سوریه در ادامه پیشروی های خود گروه های مسلح را در چندین منطقه در شرق حلب به مساحت ۵ کیلومتر محاصره کرده و تنها ۲ درصد تا آزادسازی کامل شرق حلب فاصله دارد.

 به گزارش اخبار جهادی به نقل از المنار، نیروهای ارتش سوریه همچنان به دستاوردهای خود در برابر گروه های مسلح در شرق حلب ادامه می دهند.در همین راستا، نیروهای ارتش سوریه پس از خارج کردن هزاران شهروند سوری از بخش جنوبی مناطق شرقی حلب و تسلط بر محله های «الصالحین» و «باب المقام» به سمت محله «کرم الدعدع» نیز پیشروی و صفوف گروه های مسلح را متلاشی کردند.

نیروهای سوری در ادامه پیشروی های خود در صدد تسلط بر مهم ترین مرکز تروریست های جبهه النصره در بخش جنوبی محله «الشیخ سعید» و محله های «کرم الدعدع»، «الفردوس» و «الجلوم» هستند.

نیروهای ارتش سوریه در حال حاضر، گروه های مسلح را در محله های «الکلاسه»، «بستان القصر»، «المشهد»، «السکری» و «تل الزازیر» به مساحت ۵ کیلومتر مربع از مجموع ۴۵ کیلومتر مربع مساحت مناطق شرقی حلب محاصره کردند و بدین ترتیب تنها ۲ درصد از مساحت شرق حلب برای آزادسازی باقی مانده است.

گفتنی است، پیش از این نیز وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که هم اکنون ارتش سوریه بر بیش از ۹۵ درصد مناطق حلب تسلط پیدا کرده است.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

منبع :مهر

 

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=6228

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.