اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

ورود یگان‌های ویژه ارتش سوریه به «حلب» و پیشروی به سمت شرق/ تپه استراتژیک «الزهور» آزاد شد +تصاویر

  • کد خبر : 5987
  • 30 آبان 1395 - 12:42
ورود یگان‌های ویژه ارتش سوریه به «حلب» و پیشروی به سمت شرق/ تپه استراتژیک «الزهور» آزاد شد +تصاویر

منابع نظامی سوری با اعلام آغاز پیشروی نیروهای ارتش سوریه و همپیمانان به سمت محله‌های شرقی حلب از آزادسازی تپه استراتژیک الزهور خبر دادند. به گزارش اخبار جهادی ، یک منبع نظامی گفت نیروهای ارتش سوریه و همپیمانانش از شب گذشته پیشروی به سمت محله‌های شرقی حلب را پس از حملات سنگین توپخانه‌ای و موشکی […]

منابع نظامی سوری با اعلام آغاز پیشروی نیروهای ارتش سوریه و همپیمانان به سمت محله‌های شرقی حلب از آزادسازی تپه استراتژیک الزهور خبر دادند.

به گزارش اخبار جهادی ، یک منبع نظامی گفت نیروهای ارتش سوریه و همپیمانانش از شب گذشته پیشروی به سمت محله‌های شرقی حلب را پس از حملات سنگین توپخانه‌ای و موشکی به مواضع تروریست‌های تکفیری آغاز کردند.

این منبع که با خبرنگار تسنیم گفت‌وگو می‌کرد، تاکید کرد نیروهای ارتش توانستند تپه استراتژیک «الزهور» را از لوث تروریست‌ها پاکسازی کنند، اهمیت این تپه از این نظر است که بر منطقه الارض الحمرا و مساکن هنانو مشرف است، ارتش توانسته است تعدادی از ساختمان‌های این مناطق را پاکسازی کند.

به گفته این منبع، ارتش همچنین با حمایت متحدان در حال پیشروی در محور غربی حلب است و توانسته است بخش‌های وسیعی از سوق‌الجبس در جنوب ضاحیه الاسد را همزمان با آماده‌سازی برای عملیات علیه تروریست‌ها در منطقه الراشدین آزاد کند.

این منبع نظامی در ادامه گفت نیروهای ارتش آمادگی‌های خود برای ورود به محله‌های شرقی حلب را کامل کرده‌اند و استحکامات سنگین و نیروهای زیادی از نیروهای کماندویی و ویژه ارتش به مواضع مشرف بر محله‌های شرقی حلب وارد شده‌اند و با سلاح‌های مناسب آماده عملیات هستند.

به گفته این منبع، عملیات آزادسازی محله‌های شرقی حلب از چندین محور با هدف قطع راه‌های ارتباطی تروریست‌ها در این محله‌ها و جدا کردن مناطقشان از یکدیگر آغاز خواهد شد تا وادار به تسلیم و یا اخراج شوند، چرا که حاضر نشدند به صورت مسالمت‌آمیز خارج شوند.

از سوی دیگر یک خانواده ۱۰ نفره با وجود تهدیدهای آشکار تروریست‌های تکفیری توانستند از محله‌های شرقی از طریق گذرگاه العرقوب از چنگال تکفیری‌ها فرار کنند، آنها نیمه شب گذشته پس از رسیدن به غرب حلب با استاندار حلب و طرف‌های امنیتی که وعده تامین امنیت و حمایت‌های مناسب را به آنها داده‌اند، دیدار کردند.

خبر  دیگر این‌که ولیدالمعلم وزیر خارجه سوریه عصر امروز یک کنفرانس مطبوعاتی با استفان دی‌میستورا نماینده سازمان ملل در امور سوریه در دمشق برگزار خواهد کرد که طی آن به آخرین تحولات سوریه پرداخته خواهد شد.

 

 

نجات یافتگان از ظلم و وحشی‌گری تروریست‌های تکفیری در شرق حلب

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

تسنیم

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=5987

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.