اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

فرار سرکردگان داعش به سمت سوریه/ نیروهای عراقی تنها ۶ کیلومتر با مرکز تلعفر فاصله دارند

  • کد خبر : 5961
  • 29 آبان 1395 - 14:33
فرار سرکردگان داعش به سمت سوریه/ نیروهای عراقی تنها ۶ کیلومتر با مرکز تلعفر فاصله دارند

منابع محلی در استان نینوی خبر دادند با پیشروی نیروهای عراقی به سمت مرکز تلعفر، سرکردگان داعش در حال فرار از مناطق مختلف این شهر به سمت سوریه هستند. یک منبع محلی در استان نینوی اعلام کرد با نزدیک‌شدن رزمندگان الحشد الشعبی، نیروهای ارتش و پلیس فدرال به مرکز شهر تلعفر در غرب موصل، سرکردگان داعش […]

منابع محلی در استان نینوی خبر دادند با پیشروی نیروهای عراقی به سمت مرکز تلعفر، سرکردگان داعش در حال فرار از مناطق مختلف این شهر به سمت سوریه هستند.

یک منبع محلی در استان نینوی اعلام کرد با نزدیک‌شدن رزمندگان الحشد الشعبی، نیروهای ارتش و پلیس فدرال به مرکز شهر تلعفر در غرب موصل، سرکردگان داعش در این شهر همراه با خانواده‌های خود به سمت مناطق تحت کنترل داعش در سوریه فرار کردند.

این منبع محلی به «السومریه نیوز» گفت نیروهای الحشد الشعبی (بسیج مردمی)، تیپ دوم ارتش عراق، پلیس فدرال به نزدیکی مرکز شهر تلعفر در ۵۵ کیلومتری غرب استان نینوی رسیده‌اند و تنها ۶ کیلومتر با مرکز شهر فاصله دارند.

وی افزود: نیروهای الحشد الشعبی به نزدیکی جاده اصلی که شهر تلعفر و «سنجار» را به هم وصل می‌کند، رسیده‌اند.

این جاده از شهر تلعفر به سمت مرزهای سوریه تا شهر رقه امتداد دارد.

دیروز (جمعه) نیز سرکرده «گردان هجومی چچن» داعش و ۵ نفر از دستیارانش در درگیری با نیروهای الحشد الشعبی، نزدیک شهر تلعفر در غرب نینوی کشته شدند.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

دانشجو

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=5961

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.