اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

ادامه پیشروی ارتش سوریه در جبهه «حلب»/ میدان «بعیدین» و بخش‌هایی از «الانذارات» آزاد شد

  • کد خبر : 5970
  • 29 آبان 1395 - 16:50
ادامه پیشروی ارتش سوریه در جبهه «حلب»/ میدان «بعیدین» و بخش‌هایی از «الانذارات» آزاد شد

منابع سوری از ادامه پیشروی ارتش سوریه در جبهه حلب و آزادسازی یک میدان مهم و بخش‌هایی از محله الانذارات در بخش شرقی حلب خبر دادند.  به گزارش اخبار جهادی ، یک منبع نظامی تاکید کرد نیروهای ارتش با پشتیبانی تیپ القدس فلسطین بخش‌هایی از محله‌ الانذارات و نیز میدان بعیدین در شمال محله‌های شرقی حلب […]

منابع سوری از ادامه پیشروی ارتش سوریه در جبهه حلب و آزادسازی یک میدان مهم و بخش‌هایی از محله الانذارات در بخش شرقی حلب خبر دادند.

 به گزارش اخبار جهادی ، یک منبع نظامی تاکید کرد نیروهای ارتش با پشتیبانی تیپ القدس فلسطین بخش‌هایی از محله‌ الانذارات و نیز میدان بعیدین در شمال محله‌های شرقی حلب را در سایه ادامه درگیری‌های سنگین با تروریست‌ها از لوث آنها پاکسازی کنند.

یک منبع نظامی با بیان این مطلب گفت آزادسازی میدان بعیدین گام مهمی در روند عملیات قلمداد می‌شود، چرا که به ارتش این امکان را می‌دهد به طور مستقیم بر محله‌های الحیدیه و مجتمع مسکونی جوانان مهمترین مقرهای تروریست‌ها در داخل محله‌های شرقی مستقیما اشراف داشته باشد.

نیروی هوایی سوریه هم مواضع تروریست‌ها در سمت شمال شرق حلب را با هدف مشغول کردن آنها و بازداشتن آنها از هرگونه حمله یا رساندن سلاح به محله‌های محاصره شده هدف قرار داده است. توپخانه ارتش هم مقرهای تروریست‌ها در مساکن هنانو و اطراف محله العویجه را هدف قرار داده  است در حالی که درگیری‌های شدیدی در این محور جریان دارد.

از سوی دیگر منیب مصطفی یکی از سرکردگان گروه تروریستی موسوم به الجبهه الشامیه موسوم به فرمانده بخش الانذارات به همراه شماری از همدستانش در حملات ارتش سوریه به هلاکت رسیدند،‌گروه تروریستی فیلق الشام هم در صفحه وابسته به خود در توئیتر به هلاکت یکی از سرکردگانش به نام ابراهیم محمد الفحرات در جبهه الراشدین در غرب حلب اعتراف کرده است.

در حالی که جنگنده‌های سوری برای عملیات نظامی آتی در شهر حلب آماده می‌شوند و مقدمات آن را فراهم می‌کنند، جنگنده‌های روسی هم مواضع تروریست‌ها را در حومه‌های ادلب به شدت بمباران می‌کنند به ویژه مناطق همجوار حومه غربی حلب که پایگاه‌های جبهه تروریستی النصره و جیش الفتح در آن قرار دارد به ویژه شهرک‌ها و مناطق سراقب، اریحا، خان شیخون و جبل الزاویه را که تروریست‌ها از آن مناطق به غرب حلب حمله می‌کنند و حملات شکست‌خورده اخیرشان هم از این مناطق آغاز شده بود.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

تسنیم

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=5970

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.