اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

جاسوسی هوایی آمریکا از پایگاه روسیه در سوریه

  • کد خبر : 5919
  • 15 آبان 1395 - 18:33
جاسوسی هوایی آمریکا از پایگاه روسیه در سوریه

یک فروند هواپیمای تجسسی آمریکا بر فراز پایگاه دریایی روسیه در طرطوس سوریه به پرواز در آمد. به گزارش اخبار جهادی ، هواپیمای جاسوسی «پی- هشت ای پوسیدن» روز شنبه پس از آغاز پرواز تجسسی از خاک ایتالیا به مدت دو ساعت بر فراز مرکز پشتیبانی دریایی روسیه به نام طرطوس در ساحل دریای مدیترانه […]

یک فروند هواپیمای تجسسی آمریکا بر فراز پایگاه دریایی روسیه در طرطوس سوریه به پرواز در آمد.

به گزارش اخبار جهادی ، هواپیمای جاسوسی «پی- هشت ای پوسیدن» روز شنبه پس از آغاز پرواز تجسسی از خاک ایتالیا به مدت دو ساعت بر فراز مرکز پشتیبانی دریایی روسیه به نام طرطوس در ساحل دریای مدیترانه پرواز کرد.
خبرگزاری اینترفاکس به نقل از منابع خبری غربی نوشت: هواپیمای جاسوسی آمریکا از یک پایگاه هوایی این کشور در جزیره سیسیل ایتالیا به پرواز در آمده بود.
هواپیمای آمریکایی چند دور در محدوده ساحلی نزدیک مرکز دریایی روسیه در طرطوس پرواز کرد.
این پایگاه که قرار است در آینده از حالت پشتیبانی به کاربری نظامی ارتقا یابد، زیر پوشش سامانه پدافند موشکی اس ۳۰۰ روسیه قرار دارد.
روسیه از این پایگاه برای پشتیبانی مجموعه دریایی خود در مدیترانه استفاده می کند که به تازگی نیز با افزون ناو هواپیمابر آدمیرال کوزنتسوف و همچنین یک رزمناو اتمی و چند شناور جنگی دیگر آن را تقویت کرده است.
بامداد امروز نیز یک فروند هواپیمای تجسسی «ار.اس-۱۳۵ دبلیو» آمریکا بر فراز دریای بالتیک در محدوده ساحلی منطقه کالینیگراد روسیه به پرواز در امد.
این هواپیما از پایگاه هوایی میلدن هول در انگلیس پرواز کرده و پس از انجام ماموریت جاسوسی، حریم هوایی دریای بالتیک را ترک کرد.
به گزارش رسانه های روسی، آمریکا با انجام پروازهای جاسوسی تلاش می کند، توانمندی نظامی روسیه را در سوریه و دریای بالتیک منطقه تمرکز نیروهای ناتو ارزیابی کند.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

ایرنا

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=5919

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.