اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

سردار زارعی: شناور جدید سپاه با یک بار سوختگیری قابلیت اعزام به دریای سرخ و مدیترانه را دارد

  • کد خبر : 5000
  • 29 شهریور 1395 - 15:55
سردار زارعی: شناور جدید سپاه با یک بار سوختگیری قابلیت اعزام به دریای سرخ و مدیترانه را دارد

دو فروند شناور ساخت داخل امروز به ناوگان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بندرعباس پیوست. به گزارش اخبار جهادی سردار مرتضی زارعی فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با پیوستن شناور شهید ناظری، نیروی دریایی سپاه از نیرویی با بُرد و ماندگاری کم در دریا، به نیرویی دوربُرد و ماندگار […]

دو فروند شناور ساخت داخل امروز به ناوگان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بندرعباس پیوست.

به گزارش اخبار جهادی سردار مرتضی زارعی فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: با پیوستن شناور شهید ناظری، نیروی دریایی سپاه از نیرویی با بُرد و ماندگاری کم در دریا، به نیرویی دوربُرد و ماندگار در پیمایش دریایی در آب های دور تبدیل شد.
زارعی افزود: شناور شهید ناظری که در موسسه شهید محلاتی بوشهر طراحی و ساخته شده است، با یک مرتبه سوخت گیری ، قابلیت اعزام به دریای سرخ و مدیترانه را دارد.
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه گفت: شناور تمام ایرانی شهید ناظری پنجاه و پنج متر طول، چهارده متر عرض و پانزده متر ارتفاع دارد که با قابلیت حمل صد نیرو ، شناوری بالگردبَر نیز محسوب می شود.
وی افزود: پایداری در دریای مواج و ماندگاری طولانی سبب می شود تا انواع شلیک ها از این شناور دقیق تر و با بُردی طولانی تر آتش شوند.
دریانوردی طولانی از دیگر ویژگی های شناور چند منظوره شهید ناظری است.
شناور «سار» هم دیگر شناور ایرانی بود که امروز در آبهای ساحلی خلیج فارس در بندرعباس به ناوگان نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی پیوست.
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: شناور سار در موسسه شهید درویشی بندرعباس طراحی و ساخته شده است.
زارعی افزود: خط تولید شناور سار که با هدف امداد و نجات دریایی راه اندازی شده، در هرمزگان بومی است.
وی گفت: این شناور برای عملیاتهای امداد و نجات در خلیج فارس و دریای عمان کاربرد دارد.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

فارس

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=5000

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.