اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

انفجارهای بغداد و کرکوک یک کشته و شماری زخمی بر جا گذاشت

  • کد خبر : 4953
  • 28 شهریور 1395 - 12:35

منابع عراقی از وقوع سه انفجار در منطقه جنوب بغداد و کرکوک و کشته و زخمی شدن شماری خبر دادند. به گزارش اخبار جهادی منابع عراقی از وقوع سه انفجار در منطقه جنوب بغداد و کرکوک و کشته و زخمی شدن شماری خبر دادند. به گزارش خبرگزاری عراقی واع از بغداد ، یک منبع امنیتی اعلام […]

منابع عراقی از وقوع سه انفجار در منطقه جنوب بغداد و کرکوک و کشته و زخمی شدن شماری خبر دادند.

به گزارش اخبار جهادی منابع عراقی از وقوع سه انفجار در منطقه جنوب بغداد و کرکوک و کشته و زخمی شدن شماری خبر دادند.

به گزارش خبرگزاری عراقی واع از بغداد ، یک منبع امنیتی اعلام کرد بمبی شنبه شب نزدیک بازار سنتی منطقه نهروان در جنوب بغداد منفجر شد که به کشته شدن یک غیر نظامی و زخمی شدن پنج تن  منجر شد.
نیروهای امنیتی همه راه های منتهی به محل انفجار را مسدود کردند و زخمی ها را به بیمارستان منتقل کردند.
همچنین فرماندهی عملیات بغداد از وقوع انفجار بمبی در خیابان شلمچه در منطقه العامل نزدیک یکی از بازارهای سنتی و زخمی شدن شماری غیر نظامی خبر داد.
یک منبع امنیتی در استان کرکوک نیز از انفجار بمبی در برابر مسجدی در جنوب این استان و زخمی شدن سه غیر نظامی خبر داد.
این منبع تصریح کرد بر اثر انفجار دیشب بمبی که مهاجمان ناشناس در برابر مسجد الصفا در منطقه واحد حزیران در جنوب کرکوک کار گذاشته بودند  ، سه غیر نظامی زخمی شدند.
نیروهای امنیتی محل انفجار را محاصره و زخمی ها را به نزدیک ترین بیمارستان منتقل کردند.
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=4953

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.