اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

نزدیک شدن “ساعت صفر” در موصل/ هشدار ارتش عراق به مردم ۱۶ منطقه + عکس

  • کد خبر : 4865
  • 24 شهریور 1395 - 16:17

جنگنده‌های عراقی با انتشار هفت میلیون اعلامیه در ۱۶ منطقه در استان نینوا، از ساکنان این مناطق خواستند از حضور در پایگاه‌ها، مراکز تجمع نیروها و انبار مهمات داعش و محل‌هایی که آنها حضوری دارند، خودداری کنند. به گزارش اخبار جهادی ، همزمان با آمادگی ارتش عراق برای آغاز مرحله نهایی عملیات آزادی موصل، جنگنده‌های […]

جنگنده‌های عراقی با انتشار هفت میلیون اعلامیه در ۱۶ منطقه در استان نینوا، از ساکنان این مناطق خواستند از حضور در پایگاه‌ها، مراکز تجمع نیروها و انبار مهمات داعش و محل‌هایی که آنها حضوری دارند، خودداری کنند.

به گزارش اخبار جهادی ، همزمان با آمادگی ارتش عراق برای آغاز مرحله نهایی عملیات آزادی موصل، جنگنده‌های عراقی میلیون‌ها بروشور را در مناطق مختلف استان نینوا منتشر کرده و از ساکنان این مناطق خواستند از حضور در پایگاه‌ها و مراکز تجمع داعش خودداری کنند.

جنگنده‌های عراقی روز سه شنبه با انتشار هفت میلیون اعلامیه در ۱۶ منطقه در استان نینوا، از ساکنان این مناطق خواستند از حضور در پایگاه‌ها، مراکز تجمع نیروها و انبار مهمات داعش و محل‌هایی که آنها حضوری دارند، خودداری کنند.

مرکز اطلاع رسانی جنگ عراق به رهبری عملیات مشترک از عراقی‌های ساکن مناطق مختلف این استان خواست خود را برای آغاز مرحله سوم و نهایی عملیات آزادسازی موصل آماده کنند.

این مرکز اعلام کرد که دو میلیون اعلامیه در شهر موصل و ۲۵۰ هزار اعلامیه دیگر در مناطق “بعشیقه”، “حمام العلیل”، “الشوره”، “المحلبیه”، “الحمیدات”، “الحمدانیه”، “برطله”، “النمرود”، “البعاج”، “القحطانیه”، “الحضر”، “تب غژعبطه”، “تلعفر”، “العیاضیه” و “تیروان” پخش شده است.

مرحله دوم عملیات آزادسازی نینوا در تاریخ ۱۸ ژوئن با مشارکت نیروهای مبارزه با تروریسم تیپ نهم ارتش زرهی، نیروهای وابسته به فرماندهی عملیات صلاح‌الدین و عملیات آزادسازی نینوا و گروه‌های عشایر و پشتیبانی جنگنده‌های عراقی و جنگنده‌های ائتلاف با هدف آزادسازی شرقاط در استان صلاح‌الدین و القیاره در جنوب موصل آغاز شد و طی آن پایگاه هوایی القیاره در فاصله ۶۰ کیلومتری شهر موصل در تاریخ نهم ژوئیه آزاد شد.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

ابنا

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=4865

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.