اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

شکنجه و اعدام یک متهم به جاسوسی بوسیله تروریست‌های داعش+ تصاویر

  • کد خبر : 4817
  • 24 شهریور 1395 - 10:29

تروریست‌های داعش یک مرد مصری را به اتهام جاسوسی ابتدا شکنجه و سپس اعدام کردند. به گزارش اخبار جهادی به نقل از سایت هِوی؛ عناصر داعش با انتشار فیلم جدیدی، شکنجه و اعدام مردی را که به جاسوسی برای دولت مصر متهم شده بود به نمایش گذاشت. این فیلم در ولایت سینای مصر ضبط شده است. […]

تروریست‌های داعش یک مرد مصری را به اتهام جاسوسی ابتدا شکنجه و سپس اعدام کردند.
به گزارش اخبار جهادی به نقل از سایت هِوی؛ عناصر داعش با انتشار فیلم جدیدی، شکنجه و اعدام مردی را که به جاسوسی برای دولت مصر متهم شده بود به نمایش گذاشت.
این فیلم در ولایت سینای مصر ضبط شده است. این اعدام پس از آن صورت گرفت که جنگنده‌های مصری حملات گسترده‌ای را علیه پایگاه تروریست‌های داعش در شمال شبه جزیره سینا انجام دادند. نیروهای اطلاعاتی مصر اعلام کردند شمار تلفات عناصر داعش در این حملات بالا بوده است.
شکنجه و اعدام یک متهم به جاسوسی بوسیله داعش+ تصاویر
عناصر داعش برای ممانعت از تکرار این دست حملات که با در اختیار داشتن اطلاعات کامل علیه مخفیگاه‌های این گروه تروریستی صورت می‌گیرد، چند متهم به جاسوسی برای مصر را به اعدام محکوم کرد.
در تصاویر منتشر شده فقط یکی از متهمان و اعدام وی با شلیک گلوله نشان داده شده است. در تصویر اول آثار ضرب و شتم بر روی صورت مرد متهم دیده می‌شود که نشان‌دهنده شکنجه وی پیش از اعدام است. در تصاویر بعدی، مرد مصری در تاریکی شب بر روی زمین زانو زده و تروریست داعش با تفنگی بزرگ به سمت او نشانه رفته است.
شکنجه و اعدام یک متهم به جاسوسی بوسیله داعش+ تصاویر
گسترش فعالیت تروریست‌های داعش در شبه جزیره سینا، خسارات زیادی را متوجه صنعت گردشگری مصر کرده بطوریکه حجم گردشگران این کشور ۴۱ درصد کاهش یافته است.
شکنجه و اعدام یک متهم به جاسوسی بوسیله داعش+ تصاویر
لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=4817

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.