اخبار کوتاه

نیروهای القسام، یک بولدوزر نظامی اسرائیلی از نوع D9 را در منطقه المغراقه با راکت یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار داده و سرنشینان آن را به قتل رساندند. رزمندگان القسام یک تانک، یک بولدوزر و یک نفربر ارتش رژیم صهیونیستی در محور خان یونس را با استفاده از راکت‌های یاسین ۱۰۵ مورد هدف قرار دادند. رزمندگان کتائب القسام ابتدا یک بمب را در منزلی در شرق خان یونس که نظامیان اشغالگر اسرائیلی در داخل آن پناه گرفته بودند، منفجر کردند سپس این خانه را با راکت TBG مورد هدف قرار دادند که در این عملیات نیروهای اشغالگر کشته و زخمی شدند. سرایا القدس اعلام کرد مجاهدان این گروه، با ۷ نظامی اشغالگر اسرائیلی در محله شجاعیه در شرق غزه با اسلحه تیربار وارد درگیری شدیدی شدند و همه این نیروها را به قتل رسانده یا زخمی کردند. وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه اعلام کرد بیمارستان معمداننی در غزه به سبب ادامه حملات دشمن صهیونیستی، محاصره و بازداشت تعدادی از کادر پزشکی و درمانی، مجروحان و آوارگان از خدمت خارج شده است.

جزئیاتی دربارۀ موارد نقض آتش بس در سوریه

  • کد خبر : 4773
  • 23 شهریور 1395 - 17:18
جزئیاتی دربارۀ موارد نقض آتش بس در سوریه

گروه های تروریستی در بخش هایی از سوریه از جمله حلب ، حماه ، لاذقیه و قنیطره، همچنان آتش بس را نقض می کنند. به گزارش اخبار جهادی گروه های تروریستی تاکنون آتش بس را چند بار نقض کرده اند و ابتدا گلوله های انفجاری به سوی ساختمان های مسکونی منطقه الزهراء در حومۀ غربی حلب و […]

گروه های تروریستی در بخش هایی از سوریه از جمله حلب ، حماه ، لاذقیه و قنیطره، همچنان آتش بس را نقض می کنند.

به گزارش اخبار جهادی گروه های تروریستی تاکنون آتش بس را چند بار نقض کرده اند و ابتدا گلوله های انفجاری به سوی ساختمان های مسکونی منطقه الزهراء در حومۀ غربی حلب و گلوله های خمپاره و موشک به سوی مواضع ارتش در مزارع الملاح در حومۀ شمالی این شهر شلیک کردند.

ربیع کلاوندی خبرنگار العالم در حلب نیز تأکید کرد که گروه های مسلح در اطراف حلب  آتش بس را چندین بار نقض کردند.
دارین فضل افزود: گروه های تروریستی همچنین به مناطقی در حومۀ شمالی حماه حمله کردند.

گروه های تروریستی همچنین به مواضع ارتش در مناطق تل الاحمر و گروهان چهارم در حومۀ شهر جنوبی قنیطره حمله کردند .
گروه های تروریستی از چند روز پیش تاکنون عملیاتی را به نام قادسیه جنوب آغاز کرده اند.
دارین فضل اعلام کرد: درگیری های سنگینی نیز در حومۀ قنیطره به وقوع پیوست که رژیم صهیونیستی درپی این درگیری به ادعای اصابت یک گلوله خمپاره به بلندی های اشغالی جولان ، محل توپخانه ارتش را هدف قرار داد ولی واقعیت اینست که این رژیم به هر بهانه ای از گروه های تروریستی در جنوب سوریه برای پیشبرد اهداف خود پشتیبانی می کند.
خبرنگار العالم در دمشق اعلام کرد :پیش بینی می شود که گروه های تروریستی همچنان آتش بس را نقض کنند زیرا در گذشته نیز به آتش بس پایبند نبودند.
ارتش سوریه دیشب دوشنبه اعلام کرد که آتش بس از ساعت ۰۰ : ۱۹ دوشنبه (۱۲ سپتامبر) به مدت یک هفته اجرا خواهد شد.
این آتش بس یکی از توافقات روسیه و آمریکا است. توافقات روس ها و آمریکایی ها شامل انتقال کمک های لازم به مناطقی خاص در سوریه با هماهنگی این دو طرف و همکاری در مبارزه با تروریسم در مناطقی مشخص نیز می شود.
علی علی خبرنگار شبکه العالم در لاذقیه هم اعلام کرد که گروه های تروریستی ۴ بار آتش بس را با حمله به مواضع ارتش در مناطق کبانی ، جبل ا لراعی و التفاحیه نقض کرده اند.

تلویزیون سوریه امروز اعلام کرد که ارتش یک فروند جنگنده رژیم صهیونیستی را در جنوب غربی استان قنیطره و یک فروند هواپیمای جاسوسی را در غرب منطقه سعسع در حومۀ شهر قنیطره – مرکز استان – سرنگون کرده است.

به کانال تلگرامی ما بپیوندید

ما را در اینستاگرام دنبال کنید

العالم

لینک کوتاه : https://akhbarjahadi.ir/?p=4773

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.